مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فدراسیون فوتبال باید ارکان مشخصی داشته باشد تا شرایطی ایجاد کنند که از تبانی و فساد در فوتبال جلوگیری کنند.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ارکانی که فدراسیون فوتبال مشخص می کند باید زمینه هایی که موجب تبانی و مشکلات دیگر در فوتبال می شود را پیگیری و شناسایی کنند تا بتوانند این مسائل را به حداقل برسانند تا فوتبال ایران دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشد.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: ما اهالی فوتبال به دنبال این هستیم که در یک شرایط مثبت وظایف خود را انجام بدهیم و از حاشیه ها به دور باشیم.

وی در خصوص راهکارهای مبارزه با فساد و تبانی در فوتبال اظهار داشت: به نظر من هر قشری در فوتبال باید پاکی را از خودش شروع کند به عنوان مثال مربی ها، بازیکنان، داوران و یا هر کسی که در فوتبال ایران جایگاهی دارد در ابتدا باید نسبت به پاکی خود اقدام کند سپس به سراغ مراجع دیگر بروند.
 
سعداوی در مورد قانع بودن حکم های صادر شده توسط کمیته انضباطی فوتبال گفت: من از جزئیات حکم های صادر شده اطلاعی ندارم اما معتقدم باید در برابر حکم های موقتی که داده شده است تا بررسی های دقیق تری صورت بگیرد منطقی برخورد کنیم.

وی در پایان در خصوص حکم های صادر شده بر کاهش تبانی و فساد در فوتبال خاطرنشان کرد: به طور قطع این حکم ها موجب می شود تا افرادی که در وادی فوتبال جایگاهی دارند متوجه شوند که اگر الان خلافی که انجام داده اند مشخص نمی شود انقدر امکانات و شرایط وجود دارد تا در آینده خلافشان ثابت شود.

پایان متن/مح
برچسب ها: نعیم سعداوی ، مربی ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار