مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: تشویق و ترغیب جوانان به احیای سنت حسنه ازدواج آسان و حمایت از زوج‌های جوان می‌تواند در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی نقش مهمی ایفا کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جهانگیر خبازی، اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان در جامعه یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: تشویق و ترغیب جوانان به احیای سنت حسنه ازدواج با آسان‌ترین شکل ممکن و حمایت از زوج‌های جوان می‌تواند در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی نقش مهمی ایفا کند.

خبازی بر ضرورت ایجاد فرصت‌های راهبردی به منظور رفع موانع پیش روی جوانان در آستانه ازدواج تاکید کرد و افزود: تلاش متولیان امر ازدواج باید مبتنی بر ترویج فرهنگ ازدواج آسان و بسیج کردن امکانات مورد نیاز در این راستا باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سطح توقعات زوج‌ها در اول ازدواج نباید در سطح توقعات دست نیافتنی باشد؛ یادآور شد: معرفی الگوهای صحیح ازدواج و ازدواج مبتنی بر ارزش‌های دینی در این بخش حائز اهمیت است.

وی تأکید کرد: فرهنگسازی ازدواج آسان وظیفه همگانی است، برهمین اساس لازم است تا دستگاه‌های ذی‌ربط همکاری لازم را داشته باشند.
برچسب ها: ازدواج ، آسان ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.