وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از اهتمام سیما در ارتقاء فرهنگ سلامت و به خصوص راه‌اندازی و عملکرد مناسب شبکه سلامت تقدیر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما ، در این جلسه دکتر علی دارابی گزارشی از روند فعالیت‌های سیما در حوزه سلامت در قالب‌های مختلف برنامه‌های ترکیبی، گفتگو محور و نمایشی ارائه کرد که مورد استقبال قاضی‌زاده‌هاشمی گرفت.

در این جلسه مقرر شد با هدف افزایش همکاری‌ها، دفتر شبکه سلامت در محل وزارت بهداشت استقرار یابد تا تعامل نزدیک برنامه‌سازان و حوزه‌های بهداشت و سلامت و آموزش وزارت خانه برقرار شود.

وزیر بهداشت نیز در این جلسه بر استفاده از ظرفیت‌های نمایشی برای نشر فرهنگ بهداشت و سلامت در جامعه تاکید کرد و از مسوولان سیما خواست از نظرات کارشناسان این حوزه در نگارش فیلمنامه استفاده کنند.

بر اساس این جلسه مقرر شد از این پس شخص وزیر در نشست‌های تخصصی نویسندگان و برنامه‌سازان مجموعه های ‌نمایشی برای انتقال پیام‌های حوزه سلامت و بهداشت حضور یابد.

همکاری در زمینه بسیج ملی سلامت از دیگر توافقات انجام شده بود که براین اساس مقرر شد شبکه‌های سیما در برنامه‌های مختلف خود به موضوعات و شعارهای سلامتی که سلامتی که سالیانه یا موردی از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود ، همچون موضوع فشارخون و یا کاهش خسارات حوادث جاده‌ای بپردازند.
 
انتهاي پيام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار