مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم به تشریح برنامه‌های حرم مطهر در روز عرفه و صحن‌ها و رواق‌ها و ورودی‌های خواهران و برادران به حرم در دعای عرفه پرداخت.

به گزارش خبرگزاری باشگاه خبرنگاران  قم؛حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی نسب روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: در شب عرفه (دوشنبه 22مهرماه) همزمان با شب شهادت جناب مسلم بن عقیل(ع) مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی اراکی و مداحی مداحال اهل‌بیت علیهم‌السلام حاج محمد رضا عاصی و حاج حسن حیدرزاده برگزار می‌شود.

وی افزود: در روز عرفه (سه شنبه، 23مهر) نیز آیین قرائت دعای پر فیض عرفه از ساعت 14:30 دعای پر فیض عرفه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی و مداحی حاج عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در ادامه به صحن‌های و درب‌های ورودی حرم مطهر در دعای عرفه اشاره کرد و گفت: محل استقرار برادران در روز عرفه، صحن امام هادی علیه‌السلام، رواق‌های بالاسر، مطهری و طباطبایی، شبستان امام خمینی(ره) و صحن صاحب‌الزمان(عج) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها می‌باشد.

وی با اشاره به محل استقرار خانوادگی در میدان آستانه، خیابان ارم،‌ میدان آستانه و صحن جوادالأئمه علیه‌السلام ادامه داد: ‌صحن امام رضا علیه‌السلام، صحن و شبستان‌های مسجد اعظم، رواق خواهران،‌بالکن‌های شبستان امام خمینی(ره) و رواق نجمه‌خاتون حرم مطهر، نیز محل استقرار خواهران در روز عرصه می‌باشد.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب به درب‌‌های ورودی و خروجی آقایان برادران و خواهران در آیین دعای عرفه در حرم مطهر اشاره کرد و گفت: درب‌های شماره 1، 2، 8، 9، 10، 14، 17، 18، 19، 22، 23 و 24، محل ورود و خروج برادران و درب‌های شماره 3، 4، 5، 6، 7، 11، 19، 20،‌22، 23 و 24 نیز محل رفت‌و آمد خواهران در آیین دعای پرفیض عرفه می‌باشد./س

 

برچسب ها: قم ، حرم ، حضرت معصومه س ، فاطمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.