مدیر ادارۀ باز یافت شهرداری منطقۀ 12 از اجرای طرح زنگ اختصاصی آموزش بازیافت در مدارس این منطقه خبر داد.

علیرضا محمد نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح زنگ اختصاصی آموزش باز یافت در مدارس محلات 13 گانه منطقه 12 در دستور کار ادارۀ بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ترویج فرهنگ بازیافت و آشنایی دانش آموزان با نحوه ی تفکیک زباله های تر و خشک از مبدأ در دست اجراست. محمد نژاد با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: در این طرح دانش آموزان تحت نظر کارشناسان مجرب ادارۀ بازیافت با نحوه ی تفکیک زباله های تر و خشک از مبدأ آشنا می شوند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: اختصاص زنگ آموزش بازیافت در مدارس محلات 13 گانه منطقه 12 ، ارائه موضوع های مختلف در ارتباط با بازیافت و نحوه ی تفکیک زباله های تر و خشک از مبدأ ، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ میان دانش آموزان و کارشناسان مجرب اداره بازیافت شهرداری منطقه از اقدامات اجرایی این طرح است.

محمد نژاد در پایان با اشاره به طرح های دیگر ادارۀ بازیافت شهرداری منطقۀ 12 افزود: بر پایی نمایشگاه دست سازهای دانش آموزان از مواد دور ریختنی ، برگزاری دوره های آموزشی باز یافت دوره آموزشی دست سازه ها از مواد دور ریختنی بر پایی غرفه های بازیافت در مدارس از طرح های دیگر اداره باز یافت شهرداری منطقۀ 12 است./ف

برچسب ها: مدارس ، مجرب ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار