نماینده عالی دولت در پردیس بر لزوم تعیین زمین برای استقرار ادارات در این شهرستان تأکید کرد.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: بر اساس سخنان گذشته مسئولان شرکت عمران شهر جدید پردیس و طبق اساسنامه این مجموعه باید وجود اعتبار برای احداث سازه اداری از سوی نهادهای متقاضی دریافت زمین، مسجل شود.

وی ادامه داد: از محل اعتبارات تملک دارایی بودجه اختصاصی به شهرستان پردیس فارغ از مباحث و الزامات پیش بینی شده از سوی استانداری تهران، رقمی بالغ بر یک میلیارد تومان به سرفصل استقرار ادارات دولتی در این شهرستان نوپا تخصیص یافته بود.

بیگدلو اضافه کرد: با توجه به سرعت فزاینده بارگذاری جمعیت در پردیس بزودی جمعتی نزدیک به 500 هزار نفر در این شهرستان تازه تأسیس ساکن می شوند، از این رو، نهادهای خدماتی و دستگاه های دولتی این خطه باید متناسب با این شرایط احداث شوند.

نماینده عالی دولت در پردیس افزود: پیشنهادات برای تجمیع ادارات در شهرک اداری در راستای تسهیل امور مردم کار خوبی است، اما نقدهایی نیز به چنین طرحهای از سوی برخی وارد می شود، اگر در این بین محدودیتهای قانونی وجود ندارد فرمانداری هم مخالفتی با آن نخواهد داشت.

وی ادامه داد: معطل ماندن خدمات رسانی ادارات تا احداث و تکمیل سازه های اداری صحیح نیست، بنابراین باید تا زمان ساخت و اتمام پروژه های مذکور نسبت به تهیه ملکی استیجاری برای استقرار نهادهای دولتی اقدام کرد.

بیگدلو اضافه کرد: خوشبختانه با لطف و عنایت شهرداری های پردیس و بومهن برخی ادارات از یک مجموعه اداری بهره مند شده اند، همین انتظار از شرکت عمران شهر جدید پردیس نیز هست که در موضوع تأمین مکان برای استقرار نهادهای دولتی ورود کند.

نماینده عالی دولت در پردیس با گلایه از نحوه عملکرد برخی ادارات این شهرستان افزود: مطالبه مجموعه فرمانداری شهرستان پردیس از مدیران دستگاه های عمرانی و خدماتی شهرستان پردیس کوتاهی نکردن در امور مردم است.

وی ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و روان سازی امور مردم علاوه بر عاقبت به خیری برای فرد مسئول، علاقه مردم به نظام مقدس اسلامی را نیز افزایش می دهد.

بیگدلو با بیان ملاقات برخی مسئولان شهرستان پردیس از دیدار با مسئولان استانی همان نهاد گاهاً دشوارتر است، اظهار داشت: مسئولان شهرستان نباید درب اتاق خود را به روی مردم مسدود کنند، در حال حاضر درب اتاق مدیران کل استانی به این شکل به روی ارباب رجوع بسته نیست.

نماینده عالی دولت در پردیس تصریح کرد: در حال حاضر یکی از وظایف واحد بازرسی فرمانداری شهرستان پردیس بازدید تصادفی و مستمر از نحوه برخورد ادارات با مردم است؛ متأسفانه برخی ادارات شهرستان پردیس بدون تعارف در حال کم کاری هستند.

وی ادامه داد: در این بین زمزمه هایی به گوش می رسد که "فرماندار حرفی می زند و چهار روز دیگر هم عوض می شود"؛ نباید فراموش کرد که تغییرات حق هر دولتی است، من بر اساس تکلیف محوله تا زمانی که در این شهرستان خدمتگزار هستم، پیگیر مطالبات مردم خواهم بود و از حقوق آنها دفاع می کنم.

بیگدلو اضافه کرد: "از سوی دیگر، بیگدلو می رود، خدای نکرده نظام که ساقط نشده که برخی کار را رها کرده ایم، مگر خدمات برای شخص فرماندار ارائه می شود که با رفتنش قطع شود"./ س


برچسب ها: ادارات ، پردیس ، زمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.