شبکه تلويزيوني العربيه اعلام کرد، همزمان با ابراز خوش بيني "جان کري" وزير امور خارجه آمريکا به بروز گشايش ديپلماتيک در تعامل با ايران، "بنيامين نتانياهو" نخست وزير اسرائيل تهديد کرد در صورت لزوم، تاسيسات هسته اي ايران هدف حمله قرار خواهد گرفت.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ اظهارات نتانياهو در شرايطي بيان شد که رزمايش نيروي هوايي اسرائيل براي حمله به اهداف دوردست با استفاده از هواپيماهاي اف-16 و سامانه موشک هاي بالستيک به تازگي برگزار شده است. 

"حناء محمد بوغشم" گزارشگر شبکه العربيه در اين باره گزارش داد: چشم جهانيان اين هفته به ژنو دوخته شده است تا نتايج نشست درباره پرونده هسته اي ايران مشخص شود. با اين حال اسرائيل ترجيح داده است قبل از آغاز مذاکرات، به کسب آمادگي براي حمله احتمالي به ايران ادامه  دهد.
ناظران اين اقدام اسرائيل را پيامي تهديد آميز براي تهران مي دانند به ويژه پس از آن که نيروي هوايي اسرائيل اين هفته رزمايشي را براي تمرين حمله به اهداف دور دست در آسمان يونان انجام داد.

شايان ذکر است نخست وزير اسرائيل که از نزديک شدن آمريکا و ايران به يکديگر به وحشت افتاده است کنفرانس ژنو را آخرين فرصت براي ايران و جامعه بين المللي براي دستيابي به معامله اي قابل اجرا براي برچيدن برنامه هسته اي ايران توصيف کرده است. نتانياهو تهديد کرده است اگر لازم شود اسرائيل به تنهايي دست به گزينه نظامي خواهد زد. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
اسراييل وحشت كن و از اين وحشت بمير
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۲
خدارا شکر که ایران (اسلام)قهر وآشتی آن باعث وحشت دیگران شده آخه انقدر بزرگ شدهایم که سایه مان براشون زمستون شده ودارندازوجودمون یخ میزنند
آخرین اخبار