مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: این اداره کل صبح امروزهمزمان با تشییع پیکر شهید گمنام در قم، ویژه نامه «گمنام آشنا» را منتشر و توزیع کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حسین نیازمند اظهار داشت: شهدا مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی بوده و موفقیت های امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدا است از این رو استقبال به بهترین شکل از آنها وظیفه همگان است.
وی گفت: این شهدا بی ادعا و گمنام از خود گذشتند تا هم اینک ایران اسلامی سرافرازانه و در نهایت امنیت و آرامش در جهان، سربلند باشد و قد علم کند.
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه از انتشار ویژه نامه «گمنام آشنا» در قم خبر داد و افزود: این اداره کل همگام با سایر مردم و دستگاه های اجرایی بر خود وظیفه دانست تا در استقبال از این شهید گرانقدر با انتشار ویژه نامه ای با موضوع شهدای گمنام، قدمی هرچند کوچک اما ارزشمند بردارد.
وی با بیان اینکه ویژه نامه مذکور در تیراژ سه هزار نسخه صبح امروز در مراسم تشییع شهید گمنام در بین مردم توزیع شد، ابراز داشت: مطالب ادبی، مقاله، شعر، روایت، احادیث، سخنان بزرگان و مراجع عظام تقلید در خصوص مقام شهید و شهدای گمنام از جمله مطالب درج شده در این ویژه نامه با عنوان «گمنام آشنا» است./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.