اعظم نجفیان سازنده فیلم «گره» که در بخش فیلم‌های ویدئویی کوتاه جشنواره فیلم کودک توانست دیپلم افتخار بهترین فیلم را به دست آورد، نظم در برگزاری این دوره جشنواره را مطلوب و مثالزدنی ارزیابی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، «اعظم نجفیان» کارگردان فیلم کوتاه داستانی «گره» در گفتگو با بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: فیلم من در این دوره جشنواره، در شرایط بسیار خوبی به نمایش گذاشته شد، هنگام نمایش فیلم در سالن سینما با مشکلی رو به رو نشدیم و کیفیت پخش فیلم هم مناسب بود ضمن آنکه کادر اجرایی جشنواره به خوبی توانسته بودند نظم لازم را برقرار  کنند. 

این کارگردان با بیان اینکه مردم اصفهان استقبال خوبی از فیلم او داشتند، ادامه داد: برای فیلم «گره» توانستم دیپلم افتخار بهترین فیلم کوتاه را از بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و  نوجوانان دریافت کنم که جا دارد از حسن نظر و دقت داوران این بخش از جشنواره سپاسگزاری کنم.

نجفیان همچنین به اطلاع‌رسانی جشنواره اشاره کرد و گفت: به نظرم جشنواره به لحاظ اطلاع‌رسانی خیلی خوب عمل کرد و خبرها به موقع روی سایت قرار ‌گرفت گرچه رسانه‌ها، چندان به فیلم‌های کوتاه توجه نمی‌کنند و در همه جشنواره‌ها، فیلم‌های کوتاه و مستند مهجور می‌مانند و این دیگر برای ما عادی شده است.  

فیلم کوتاه داستانی «گره» به تهیه کنندگی محمد آفریده و در ادامه تولید فیلم های کوتاه تحت «شهری انسانی برای انسان شهری» در موسسه تصویر شهر تولید شده و داستان پسری 7 ساله است که هر روز صبح در تاریکی با صدای تلفن مادرش که راننده تاکسی بانوان و سرویس مدرسه است، از خواب بیدار می‌شود و به مدرسه می‌رود اما یک روز صبح از تنهایی خودش دلتنگ است و به مادرش اعتراض می‌کند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار