با وجود آماده باش کامل نيروهاي امنيتي عراق در آستانه عيد سعيد قربان، انفجار خودروهاي بمب گذاري شده در مناطق مختلف اين کشور همچنان ادامه دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ؛ سلسله انفجارهاي ديروز در مناطق مختلف عراق شمار زيادي شهيد و زخمي برجاي گذاشت. اين در حاليست که مقامات عراقي همه نيروهاي خود را براي مقابله با هرگونه حوادثي که ممکن است در عيد سعيد قربان روي دهد به حال آماده باش در آورده اند. 

حسين سمور گزارشگر اين شبکه در گزارشي همراه با پخش تصاويري از آثار به جاي مانده از انفجارهاي عراق گفت: با توجه به وجود طرف هايي که مي کوشند قتل و ويراني را به بخشي از زندگي عراقي ها تبديل کنند، اين صحنه ها ديگر براي مردم اين کشور تازگي ندارد و عجيب نيست. بر همين اساس موج جديدي از انفجار خودروهاي بمب گذاري شده عراق را در نورديد و بيش از يکصد شهيد و زخمي برجاي گذاشت. 

در ادامه گزارش با اشاره به شهرهاي مختلفي که انفجار در آنها روي داد، آمده است: از ابتداي اکتبر با کنون حدود دويست و هشتاد عراقي بر اثر انفجار در مناطق مختلف کشته شده و صدها نفر نيز زخمي شده اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار