امروز ظهر بيست و دوم مهر ماه جشن تولد "محمد خاتمي" با حضور فعالان سياسي، حاميان وي و دانشجويان در بنياد باران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، امروز ظهر جشن تولد "محمد خاتمي" با حضور فعالان سياسي و حاميان و دانشجويان در بنياد باران برگزار شد که با حاشيه‌هاي جالبي همرا بود که در گزارش زير چکيده‌اي از اين گزارش را مي‌خوانيد.

کساني که در جشن تولد خاتمي حضور داشتند

گفتني است؛ در اين مراسم که با حضور هادي خانيکي، زهرا اشراقي، صادق خرازي، داريوش قنبري عضو حزب مردم‌سالاري، حجت‌الاسلام والمسلمين دعايي، محمدرضا خاتمي، محمد نوري‌زاد، هانيه توسلي و داوود رشيدي برگزار شد.

کيک با شمع  تولد هفتاد سالگي

محمد خاتمي شمع تولد 70 سالگي خود که بر روي کيکي به شکل کتاب قرار گرفته و اشعاري بر روي آن نوشته شده بود را با تشويق مهمانان فوت کرد.

ارادت خاتمي به دوستدارنش

بعد از ايراد سخنراني رئيس‌جمهور اسبق کشورمان فردي با سرودن اشعاري از خاتمي تشکر و قدرداني مي‌کرد که در هنگام قرائت شعر مهمانان حاضر در مراسم به تشويق مي‌پرداختند و رئيس‌جمهور اسبق در اين ميان به تمام ميهمانان ارادت خود را به آنها نشان مي‌داد.

بعد از خاموش كردن شمع تولد نوبت به کادوها رسيد

بسياري از افراد حاضر در جشن تولد با در دست داشتن هداياي ويژه قصد عرض ادب و ارادت به رئيس‌جمهور دوران اصلاحات داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمين دعايي يار هميشگي خاتمي با روبوسي کادويي باارزش را به وي هديه داد که البته در اين ميان نبايد از هديه تابلو فرشي با عنوان «وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ»، کتاب، تابلوهاي نقاشي با سبک‌هاي مدرن به خاتمي غافل ماند.

گل‌هاي رز به رنگ سرخ تقديم به خاتمي

سبدهاي گل رز به رنگ‌هاي قرمز و بنفش از سوي دوستداران در جشن هفتاد سالگي خاتمي به وي هديه داده شد که اطرافيان رئيس‌جمهور اسبق تمامي هدايا را گردآوري و به دليل جمعيت زياد به سختي به اتاق شخصي وي بردند.

خداخافظي خاتمي از جمع دوستدارنش

زماني که خاتمي بعد از ايراد سخنراني قصد خروج از اتاق هميشگي که پذيراي مهمانانش است را داشت ازدحام جمعيت حاضر در حدي بود که خروج وي به سختي صورت گرفت و اين درحالي بود که بسياري از حاميانش قصد تبريک مستقيم به وي و ديدار با او را داشتند.

تقسيم کيک تولد

بعد از خروج خاتمي از سالن و ورود به اتاق شخصي‌اش که با تشويق و حمايت حاضرين در جشن همراه شده بود و تشکر مكرر خاتمي را به همراه خود داشت، ميزبانان جشن به تقسيم کيک و شربت در جمع مهمانان پرداختند.

گفتني است؛ محمد خاتمي زادهٔ ۲۱ مهر ۱۳۲۲، پنجمین رئیس‌جمهور ایران است که طی دو دوره بین سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴ این مسئولیت را عهده‌دار بود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار