بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر «سوره ماه» در حالی از امروز 22 مهر ماه كار خود را آغاز می‌كند كه نمایش‌هایی با حضور چهره‌های نام آشنای تئاتر و سینما آغازگر آن خواهند بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، رویا نونهالی، محمد فیلی، علی سلیمانی، عطیع غبیشاوی و لیندا كیانی هنرمندانی هستند كه در روز نخست جشنواره با نمایش‌های «وداع» نوشته مهدی صالحیار و كارگردانی محمد احمدی و «من كه دا نیستم» نوشته مهرداد رایانی مخصوص و كار حسین پارسایی به روی صحنه می‌روند. 

محمد فیلی یازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون كه با ایفای نقش در سریال‌های «مختارنامه»، «چهار دیواری» و «روزی روزگاری» معرف حضور تمامی مخاطبان است و كمتر فردی است كه بازی او در سریال «روزی روزگاری» را فراموش كرده باشد و امروز روی صحنه نمایش «وداع» در تماشاخانه مهر یكی دیگر از بازی‌های خاطره انگیز خود را به یادگار خواهد گذاشت. 

رویا نونهالی دیگر چهره شناخته شده در روز نخست جشنواره است كه تالار اندیشه حوزه هنری میزبان هنرنمایی این بازیگر كه بازی او را در سریال «خواب و بیدار» به یاد داریم خواهد بود. 

دیگر چهره امروز جشنواره عطیه غبیشاوی مادر مهربان و دلسوز سال‌های دور «دنیای شیرین دریا» است كه امروز تماشاگران نمایش «وداع» شاهد هنرنمایی او خواهند بود. 

علی سلیمانی بازیگر فیلم سینمایی «سگ كشی» و سریال «داستان یك شهر» نیز امروز بر روی صحنه تالار اندیشه حوزه هنری می‌رود و در نمایش حسین پارسایی ایفای نقش می‌كند. 
بیست و دومین جشنواره تئاتر «سوره ماه» امروز با اجرای 4 نمایش صحنه‌ای در تالار اندیشه، تالار سوره، تماشاخانه ماه و تماشاخانه مهر، آغاز به كار می‌كند. 

نمایش «ترانه‌ای برای آیدا» به نویسندگی حمیدرضا نعیمی و كارگردانی رضا منصوری از تهران و به مدت 60 دقیقه در ساعت 15:30 برای شركت در بخش مسابقه و استعداهای جوان میهمان تالار سوره است. 

نمایش «من كه دا نیستم» به نویسندگی مهرداد رایانی‌مخصوص و كارگردانی حسین پارسایی از تهران و به مدت 70 دقیقه در بخش میهمان جشنواره به صحنه می‌رود. 

«آش سرخ پشت پا» عنوان نمایش دیگری است به نویسندگی و كارگردانی خسرو امیری كه برای حضور در بخش مسابقه بیست و دومین جشنواره تئاتر «سوره ماه» به صحنه می‌رود و به مدت 60 دقیقه در دو نوبت 15 و 17 مهمان تماشاخانه ماه می‌شود. 

نمایش «وداع» هم به نویسندگی مهدی صالحیار و كارگردانی محمد احمدی از تهران و به مدت 60 دقیقه در بخش خارج از مسابقه‌ بیست و دومین جشنواره تئاتر «سوره ماه» اجرا می‌شود. 

یادآور می‌شود، بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر «سوره ماه» 22 تا 29 مهرماه به دبیری رحمت امینی در حوزه هنری برگزار و برگزیدگان در مراسم اختتامیه این جشنواره معرفی و از آنها تقدیر خواهد شد./ي2
برچسب ها: جشنواره ، تئاتر ، سوره ماه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.