رئیس اداره امور بانوان منطقه 3 از اهدای 5 تندیس تسنیم به برگزیدگان جشنواره خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، امروز اختتامیه دومین جشنواره تسنیم منطقه 3 با حضور مشاور کل بانوان شهرداری ، رئیس ادارۀ امور بانوان منطقه، قائم مقام امور فرهنگی و اجتماعی منطقه و مدیران و مجریان طرحهای خرد محلی در مجموعۀ فرهنگی و ورزشی قلهک برگزار شد.
جراهی با اشاره به محورهای تسنیم اظهار داشت: تسنیم برگرفته از توانمند سازی اجتماعی ، سبک زندگی ایرانی اسلامی، نهاد خانواده، یکدلی و ایثار، مشارکت اجتماعی است که در 12 محله منطقۀ از جمله ونک، آرارات، زرگنده، امانیه، ، اختیاریه، داوودیه، سید خندان، قلهک ، دروس و قبا و کاووسیه پروژه هایی ارائه شده است.
وی با اشاره با پروژه های محلی تصریح کرد: پروژه های محلی که 45 پروژه از 60 پروژه طراحی شده به طور کامل اجرا و دارای خروجی هستند.
جراهی در ادامه با اشاره به انتخاب پروژه های خرد محلی افزود: چهار مشخصه اولویت انتخاب  پروژه ها در نمایشگاه های ناحیه ای عبارتند از کوچک مقیاس بودن به لحاظ زمان و هزینه، محله محور بودن ، همکاری گروهی حداقل توسط سه نفر، ارائه راه حل برای مشکل محله ای .
وی با اشاره به معیارهای انتخاب پروژه برتر اظهار داشت: کوچک مقیاس بودن از لحاظ زمان و هزینه، کار گروهی، تناسب با محله، تناسب با نیاز زنان، ارتباط با محور مربوط بر اساس اهداف محورهای تسنیم، خلاقیت در کار معیار های انتخاب پروژه های برتر برای اهدای تندیس شدند.

وی در پایان با تشکر از تمامی مسئولان و شرکت کنندگان گفت: از تمامی پروژه  های خرد محلی مدیران، تسهیلگران و کارشناسان امور بانوان تقدیر به عمل می آید.
گفتنی است در پایان مراسم چند پروژه خرد محلی از جمله قدیمی های ارزشمند، تشکیل صندوق قرض الحسنه و لبخند مهر تندیس تسنیم و 6 نشان آرامش، خوش اخلاقی، کوشش، شادی و نشاط، صبر، انگیزه و امید به مدیران پروژه ها اختصاص یافت./ف



برچسب ها: خانواده ، ونک ، قلهک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار