جلسه نقد و بررسی کتاب دو جلدی "وقتی عروسک ها ساکت اند" در بیستمین نشست "شنبه دوم – شنبه چهارم" کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر ایران برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر ایران، در بیستمین نشست "شنبه‌ دوم – شنبه چهارم" کتاب "وقتی عروسک ها ساکت اند" نوشته روزبه حسینی شنبه، 27 مهرماه، ساعت 14:30 در تالار اجتماعات خانه تئاتر مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

روزبه حسینی (نمایشنامه نویس و نویسنده این کتاب) رامتین شهبازی (منتقد، پژوهشگر و مدرس تئاتر و سینما)، آراز بارسقیان و غلام حسین دولت آبادی (مترجمان و نمایشنامه نویسان عضو کانون نمایشنامه نویسان ایران) در این نشست حضور می‌یابند و به بررسی این اثر می‌پردازند.

کتاب "وقتی عروسک ها ساکت اند" در دو جلد در سال 91 به همت انتشارات افراز با شمارگان 1100 نسخه در قطع رقعی به قیمت10400 تومان منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

سلسله نشست‌های "شنبه‌ دوم – شنبه چهارم"، که در دومین شنبه و چهارمین شنبه‌ هر ماه برگزار می‌شود، اختصاص به نقد و بررسی نمایشنامه‌ها و کتاب‌های پژوهشی ادبیات نمایشی دارد و دوره‌ دوم فعالیت آن از اسفند ماه 91، با مسئولیت آراز بارسقیان و غلام حسین دولت آبادی، از سوی کانون نمایشنامه‌نویسان ایران آغاز شده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.