فرحناز منافي ظاهر گفت: تئاتر به عنوان هنري پرخرج به دليل نياز به هزينه كردن براي آن، يك هنر پولساز محسوب نمي شود.

فرحناز منافي بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون درگفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: تئاتر براي قشري از جامعه خوب است كه از لحاظ وضعيت مالي، مشكلي نداشته باشند. در تئاتر معمولا علاوه بر اينكه دريافت مالي انجام نمي شود، گاهي اوقات بايد پول هم خرج كرد.  

وي با اشاره به فعاليتهاي خود از پيروزي انقلاب اسلامي تا به امروز عنوان كرد: از قبل از پيروزي انقلاب اسلامي تا كنون فعاليت هاي بسياري در زمينه ي سينما و تلويزيون داشته ام و هنگامي كه به شوراي ارزشيابي هنرمندان مراجعه كردم، از سوي اين شورا درجه ي كيفي نامطلوبي را دريافت كردم و اين براي افرادي چون من بسيار جاي تاسف دارد.  
 
وي افزود: بسياري هنرمندان اتفاقي مشابه را تجربه كرده اند و به تدريج با دوري از عرصه ي هنرهاي نمايشي به سوي هنرهايي چون موسيقي، تجسمي و ... هفته اند.  
 
اين بازيگر در ادامه اظهار داشت: شايد در اين دوران با چنين شرايط كاري نا بساماني، به فعاليت هاي ديگري غير از نمايش رو بياورم تا كمي از محيط پر تنش و پر رابطه و خالي از ضابطه دور بمانم.  
زماني كه فضاي حاكم بر سينما به جاي ظابطه ،‌رابطه باشد، دور نشستن بهتر است.  

منافي ظاهر ضمن به فعاليت هاي غير هنري خود بيان كرد: من علاوه بر فعاليت در عرصه ي بازيگري، دبير هم بوده ام و در ضمن تدريس به دانش آموزان، آنها را با فعاليت ها و نمونه كارهاي سينمايي آشنا مي كردم و خيلي اوقات آنها را به سوي سينما و تئاتر تشويق مي كردم.  
 
وي همچنين با گلايه از برخي فعالان سينمايي گفت: اين روزها بسيار ديده شده كه در سينما افرادي به واسطه ي رابطه ها از نقشي كنار گذاشته شده و قرار دادهايشان به راحتي فسخ شده تا عرصه براي ورود افرادي كه شايد لايق حضور در چنين محيطي نيستند، به واسطه ي اين رابطه باز شود.  
 
اين بازيگر ضمن اشاره به فسخ آخرين قرارداد سينمايي اش خاطر نشان كرد: خود من هم در معرض چنين عمل ناپسندي قرار گرفته و پس از گفتگو با كاگردان كار، از ادامه ي كار انصراف دادم و محيط را براي اين نابكاران سينما باز گذاشتم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار