پيرزني افسر پليس را براي كشتن عروسش اجير كرد

مادربزرگ 70 ساله‌اي به جرم توطئه قتل عروسش در فلوريدا دستگير شد.

 به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، ديانا كاستاراكيس با اجيركردن يك پليس مخفي با پرداخت 5 هزار دلار او را مامور كشتن عروسش كرده بود.

به گزارش پليس فلوريدا، ديانا پس از افشاي اين رسوايي و بازداشت، انگيزه كشتن عروسش را جدايي او از پسرش عنوان كرده است. او به پليس گفته كه عروسش آن‌ها را ترك كرده و با نوه‌هايش به شهر دنور رفته بود.

پيرزن تا زمان دستگيري‌اش نمي‌دانست مردي كه براي كشتن عروسش اجير كرده يك افسر پليس مخفي است و بارها به پليس مخفي اصرار ورزيده بود كه هر چه سريع‌تر عروسش را بكشد و نوه‌اش را براي او بازگرداند.


عروس دیانا                                     دیانا            

جكسون افسر پليس مخفي در اين باره مي‌گويد: نخستين بار ديانا را در انبار خانه‌شان ملاقات كرده و طرح توطئه قتل و مشخصات عروس او را دريافت كرده است.پيرزن در طرح اوليه خود مشخصات خودروي عروسش را هم براي افسر مخفي شرح داده بود.

ديانا به پليس گفته بود عروسش جواهرات و الماس هاي گرانقيمتي به خود مي‌آويزد و پس از كشتن‌اش بايد جواهرات را به او بازگرداند.

ديانا پس از دستگيري در اين باره به پليس گفت: قلبش شكسته و دلش نمي‌خواهد در طول گذراندن دوره محكوميتش كسي او را ببيند. او بايد باقي عمرش را در زندان دور از همه سپري كند.
برچسب ها: مجله شبانه ، قتل ، پیرزن ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار