به گزارش
گروه بازار باشگاه خبرنگاران، تهدف اصلی تویوتا از تولید خودرو با طرحی تازه افزایش توان رقابت با خودروساز هموطنش هوندا و نیز فورد و جنرال موتورز در بازار آمریکاست.
این طراحی ابتدا در ساخت خودروهای کورولا، پریوس و آریس اعمال میشود که تقریبا هماندازهاند. تویوتا مدعی است این طراحی تازه علاوه بر کاستن از حجم و وزن خودرو، موجب صرفهجویی 30 درصدی در زمان و هزینههای ساخت هم خواهد شد.
به گزارش دنیای اقتصاد، خودروساز ژاپنی قصد دارد درآمد حاصل از این صرفهجویی را بار دیگر به توسعه تولید تزریق کند.
به گفته مدیران تویوتا امکان دیگری هم برای خریداران در چین، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، جنوب شرقی آسیا و اروپا فراهم خواهد شد و آن سفارش خودرویی با ظاهر و امکانات خاص (البته بر پایه همان طراحی اصلی) است.
انتهاي پيام/