نماینده جودو ایران در المپیک پکن و آتن بعد از یک روز بازداشت در کلانتری 131 شهر ری آزاد شد.

حامد ملک محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص اتفاقات اخیر گفت: دیروز به محل کارم آمدند و جلوی چشمان همه با دستبند مرا به کلانتری بردند نمی دانم چرا اینگونه با آبروی یک قهرمان ملی بازی می کنند؟

وی ادامه داد: بعد از دستگیری با فدراسیون تماس گرفتم زیرا اصلاً نمی دانستم ماجرا چیست و به چه جرمی من را همراه خود می برند آنها گفتند به دلیل جام رمضان است بعد هم نامه ای در حمایت من نوشتند و اعلام کردند که محروم نبودم! این نامه موجود است.

ملک محمدی در خصوص رقابت های جام رمضان اظهار داشت: در مسابقات جام رمضان تهران حق من را ضایع کردند و به همین دلیل یک بحث لفظی بین من و داور به وجود آمد پس از آن هم جلسه کمیته انضباطی در خصوص حاشیه های مسابقات جام رمضان تشکیل شد و من تبرئه شدم البته حمیدرضا جعفر که اکنون از من شکایت کرده است در این جلسه حاضر نشد.

دارنده مدال آسیا جودو کشورمان در پاسخ به این سوال که جعفر مدعی شده است که وی در جلسه کمیته انضباطی 6 ماه محروم شده است بیان کرد: من محروم نشدم اگر محروم می شدم که نمی توانستم هفته آینده همراه تیم تهران به مسابقات قهرمانی کشور بروم حتی اینکه میر اسماعیلی به من پیشنهاد مربیگری داده است صحت ندارد.

ملک محمدی مدعی شد حتی از 2 داور هم خواستند که علیه من شهادت دهند و بگویند من فحاشی کرده ام اما خوشبختانه آنها انسان های خوبی بودند و شانس آوردم که شهادت دروغ ندادند.

لازم به ذکر است، حامد ملک محمدی قهرمان سابق جودو کشورمان که سابقه کسب مقام هفتمی در المپیک آتن را در کارنامه افتخارات خود دارد دوشنبه 22 مهرماه بعد از شکایت حمیدرضا جعفر از سوی مأموران کلانتری 131 شهر ری بازداشت شده بود و ظهر 23 مهر آزاد شد.

**رئیس هیئت جودو تهران: ملک محمدی محروم نیست

داوود بلوطی، رئیس هیئت جودو تهران در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه کمیته انضباطی امیر رضا قمی موضوع ملک محمدی هم مطرح شد و وی محروم شده بود یا خیر گفت: در جلسه کمیته انضباطی که بعد از مسابقات جام رمضان برگزار شده بود ابتدا ملک محمدی محروم شد اما در حکمی که نوشته شد آمده بود که اگر وی ابراز ندامت کند حکم بخشیده می شود همین اتفاق هم افتاد و 2 هفته بعد جلسه ای برگزار کردیم، هم از جعفر هم از ملک محمدی دعوت شد که برای بیان صحبت هایشان ورفع کدورت ها به هیئت تهران بیایند اما جعفر نیامد صحبت های ملک محمدی هم ما را قانع کرد حکم وی بخشیده شد در حال حاضر وی محروم نیست و قرار است به عنوان مربی تهران در مسابقات قهرمانی کشور مشهد شرکت کند.

وی تاکید کرد : از نظر من بهتر است مشکلات داخلی جودو در همین داخل خانواده جودو حل شود و کار به شکایت و مراجع قضایی کشیده نشود و هیئت تهران هیچ شکایتی از ملک محمدی ندارد.

**نجاری: نمی دانم جامعه جودو به کجا می رود؟

پیشکسوت جودو کشورمان که در کنار ملک محمدی و بعد از آزادی وی از بازداشگاه حضور داشت گفت: نمی دانم جامعه جودو به کجا می رود؟ با آبروی یک قهرمان بازی کرده اند و وی را در پاساژ محل کارش دستبند زده اند؟

نجاری افزود: ملک محمدی قهرمان و مربی قهرمان پرور است همه اشتباه می کنند وی نیز انسان است و ممکن است در یک لحظه عصبانی شود و حرفی بزند اما بعد آشتی کردند اکنون بعد از 2 ماه دوباره مسئله را با شکایت از طریق مراجع قضاییی پیگیری کرده اند که به نظرم اصلاً درست نیست.

نجاری تاکید کرد: یک روز 5 هزار نفر می آیند و قهرمانی را به خاک می سپاریم در همان جا تصمیم می گیرند که همه با هم دوست باشیم اما یک روز دیگر اتفاقاتی می افتد که در شأن یک قهرمان نیست.
 
لازم به ذکر است؛ که موضوع اصلی درگیری لفظی ملک محمدی و جعفر شکایت بابت هتاکي و تهمت در سالن مسابقات بوده است و هيچگونه سابقه و پرونده حقوقي در جريان نبوده است.
 
پایان متن/زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار