مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم گفت: شهرداری کلانشهر قم به طور کامل آماده پشتیبانی همه جانبه به ویژه تبلیغاتی از مراسم یوم‌الله 13 آبان است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، علی حاجی رضا اظهار کرد: شهرداری قم آماده تهیه هر تعداد بنر و پوستر و سایر اقلام تبلیغاتی برای مراسم روز 13 آبان است.

وی با اشاره به اینکه در همین زمینه فراخوانی در میان هنرمندان و گرافیست های قمی مبنی بر طراحی پوسترهایی با مضامین ضد استکباری اعلام شده است؛افزود: فراخوان طراحی پوسترهای ضد استکبار جهانی نیز توسط شهرداری قم برای هنرمندان اعلام شده و در این زمینه هم شاهد اقدامات خوبی خواهیم بود.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه درصدد هستیم پشتیبانی خوبی از مراسم 13 آبان امسال داشته باشیم گفت: در فضای مجازی تبلیغات گسترده‌ای در موضوعات مختلف صورت می‌گیرد بنابراین می‌توان از ظرفیت هنرمندان و نویسندگان مذهبی و متعهد در این عرصه هم استفاده کرد.

وی ادامه داد: امسال فضای کشور و نیز شرایط بین‌المللی و منطقه‌ای تفاوت‌های زیادی نسبت به گذشته دارد و باید مراسم 13 آبان باشکوه‌تر از قبل و با مشارکت حداکثری همه گروه‌ها و نهادها برگزار شود به همین دلیل شهرداری کلانشهر قم نیز عزم خود را برای پشتیبانی مناسب از این مراسم عظیم جزم کرده است.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم گفت:اقلام فرهنگی گوناگون برای تجمع بزرگ مردم قم در 13 آبان تهیه شده و در همان روز در میان مردم توزیع خواهد شد.

وی از تدارک پشتیبانی مناسب از مراسم تجمع 13 آبان امسال خبر داد و خاطرنشان کرد:یکی از فضاهای که دوستان و دشمنان انقلاب برای تبلیغات گسترده از آن استفاده می کنند شبکه های اجتماعی است به همین دلیل می‌توان با هدایت نویسندگان و اهالی رسانه به این سمت نهایت بهره برداری را از این گونه فضا داشت.

حاجی رضا ادامه داد:آنچه امسال کاملاً به چشم می‌آید فضای متفاوت نسبت به گذشته در آستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است به همین دلیل باید تعاملات و همکاری ها در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر تجمع این روز به ویژه در قم را فراهم سازیم و در این میان شهرداری قم همه سعی و تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا در کنار مردم و همراه با آن ها در این مراسم بزرگ سهیم باشد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.