با حضور نيما نكيسا؛

يوسف تيموري: من كه خواننده نيستم/ همراهي محسن شريفيان با احسان حق شناس

يوسف تيموري در كنسرت احسان حق شناس گفت: من كه خواننده نيستم.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در كنسرت بزرگ احسان حق شناس در برج ميلاد , احسان حق شناس در بيست و سومين شب از نخستين ماه فصل پائيز با تدارك اتفاق هايي غافلگيركننده به ديدار هوادارانش رفت.

پيش از آغاز برنامه , مخاطبان شاهد تماس تلفني از پيش طراحي شده اين خواننده پاپ با يوسف تيموري و درخواست او براي اجراي برنامه در پش صحنه اين اجرا بودند كه اين اتفاق موجب غافلگيري حاضران شده بود.

حق شناس با اجراي قطعه شاد " وابسته " و با كتي زرد رنگ روي صحنه حاضر شد كه اعضاي گروهش نيز همگي لباس هايي شب تاب و متناسب با طراحي صحنه بر تن داشتند.

طراحي صحنه در اين كنسرت به شكلي متفاوت با ساير كنسرت هاي پاپ انجام شده بود به صورتي كه دور تا دور صحنه را نوارهايي زرد رنگ كه نماد احتياط بودند به همراه كلاه هاي ايمني , خياباني يك طرفه و چراغ هايي چشمك زن , فرا گرفته بودند.

يوسف تيموري پس از اينكه از نقش كوتاه خود خارج شد رو به مخاطبان گفت: احسان بچه محل قديمي من است و بروز چنين اتفاقي در اين كنسرت تنها به خاطر احسان حق شناس بوده است.

وي افزود: من خواننده نيستم و فكر مي كنم اگر تنها با كارهاي تصويري در خدمت شما باشم , بهتر است.

براي اجراي قطعه " هوا گرمه " كه از زمينه موسيقي جنوب ايران تشكيل شده بود , حق شناس از محسن شريفيان نوازنده چيره دست ساز جنوبي " ني انبان " براي همراهي در اين قطعه دعوت كرد .

شريفيان در قطعه " لب دريا " نيز روي صحنه حضور فعالي داشت و با خون گرمي كه در رگ هايش مي جوشيد , مخاطبان را به وجد آورده بود به نحوي كه پس از پايان برنامه و زماني كه 10 دقيقه به ساعت 24 باقي بود , بنا به درخواست مكرر علاقه مندان , شريفيان براي بار دوم روي صحنه آمد و قطعه لب دريا را با همراهي اعضاي اركستر به طور مجدد اجرا كرد.

همچنين نيما نكيسا , يوسف تيموري و فرزندش آرمين و محمد كاظمي ميهمانان ويژه حق شناس در اين كنسرت بودند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار