ارشد عقیدتی سیاسی های ارتش در منطقه خراسان گفت : وجه تمایز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سایر ارتش های کشورهای جهان ولایتمداری و مردمی بودن آن است .


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حجت الاسلام و المسلمین عباس مقدسیان در مراسم گرامیداشت 24 مهر سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی به فرمان حضرت امام راحل (ع) در قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا گفت : امروز ارتش ما به برکت خون شهدا و رهبری معمار کبیر انقلاب و هدایت مقام عظمای ولایت، جزو مقتدرترین ارتش های منطقه و خاورمیانه است.

وی در ادامه به تعهد و قابلیت کارکنان در هنگام ورود به ارتش اشاره کرد و گفت : امروز دانشگاه افسری امام علی (ع) یکی از بهترین دانشگاه های نظامی کشور است که همه ساله عده زیادی از کارکنان متعهد و با قابلیت پرورش می دهد که در زمینه معنوی و فرهنگی نقش عقیدتی سیاسی مشهود است .

در ادامه امیر سرتیپ دوم علی جهانشاهی فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا طی سخنانی با اشاره به نقش باورهای دینی و اعتقادات در جنگ گفت : اگرما در دفاع هشت ساله شاهد عقب راندن دشمن و زمین گیر کردن آنها بودیم به سبب اعتقاد به اسلام،انقلاب و رهبری پیامبر گونه امام راحل (ره) بود.

وی با یادآوری شجاعت و شهامت برآمده از ایمان و اخلاص شهیدانی همچون صیاد شیرازی، فلاحی ، شیرودی و فکوری عامل ایمان و باور دینی را مهمترین عامل پیروزی در جنگ دانسته و این مهم را از موفقیت های عقیدتی سیاسی بر شمرد .


برچسب ها: ارشد ، عقیدتی ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.