ابراهیم حسن بیگی گفت: رمان "گیسو و چراغ جادو" برای نوجوانان تا اردیبهشت ماه سال آینده منتر می‌شود.

ابراهیم حسن بیگی نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران، گفت: کتابی با عنوان "گیسو و چراغ جادو" در دست چاپ دارم ا ین کتاب جلد سوم یک رمان سه جلدی است که جلدهای اول و دوم آن با نام‌های "صوفی و چراغ جادو" و "امیرحسین و چراغ جادو" چاپ شد.

وی افزود: کتاب "گیسو و چراغ جادو" را به دلیل اینکه به تازگی تحویل انتشارات دادم تا پایان سال 92 یا اردیبهشت ماه سال آینده و قبل از نمایشگاه کتاب چاپ می‌شود این کتاب رمانی برای نوجوانان تلفیقی از واقعیت و تخیل است.

حسن بیگی اظهار داشت: قسمت تخیلی کتاب "گیسو و چراغ جادو" در وجود چراغ جادویی است که غول چراغ جادو نمی تواند از چراغ جادو بیرون بیاید و به سراغ بچه‌هایی با آرزوهایی فراوان می‌رود و به بچه‌ها در برآورده شدن آرزوهایشان کمک می‌کند.

این نویسنده با اشاره به اینکه در هر سه جلد نوجوان‌هایی با آرزوهای بزرگ حضور دارند، بیان کرد: چراغ جادو در کتاب "گیسو و چراغ جادو" نقش پدر و مادر و بزرگ‌ترها را ایفا می‌کند که به نوجوانان در رسیدن به آرزوهایشان کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بچه‌ها در سنین نوجوانی آرزوهای فراوانی دارند تصریح کرد: بچه‌ها در سنین نوجوانی با دور شدن از سنین کودکی آرزوهای بلندمدتی دارند و عجولانه به دنبال رسیدن به آرزوهایشان هستند.

حسن بیگی خاطر نشان کرد: در کتاب "گیسو و چراغ جادو" به بچه‌ها می‌گوییم ضمن اینکه برای رسیدنب ه آرزوهایشان باید زحمت بکشند برنامه‌ریزی نیز برای رسیدن به آن داشته باشند./ي2
برچسب ها: نشر ، حسین بیگی ، کتاب ، نویسنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار