معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 از برپایی نمایشگاه کتاب در امامزاده یحیی(ع) این منطقه خبر داد.

 
باصری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت، عید سعید قربان و عیدغدیر خم، نمایشگاه کتاب در امامزاده یحیی(ع) منطقه 12 برپا خواهد شد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این نمایشگاه همزمان با عید سعید قربان روز چهارشنبه 24 مهرماه افتتاح و تا عیدغدیر و 2 آبان ماه سال 92 آماده ارائه خدمات به عموم شهروندان است.
باصری با اشاره به ویژه برنامه های دهه ولایت گفت: برپایی نمایشگاه فرهنگ و سلامت در خیابان ری، خیابان انبارگندم با برپایی 4 غرفه فرهنگی، سلامت، پاسخگویی به مسائل شرعی، ورزشی، تفریحی و نقاشی کودکان همراه با پذیرایی از عموم شهروندان از ویژه برنامه های دهه ولایت است.
وی ادامه داد: نمایشگاه فرهنگ و سلامت روز چهارشنبه 24 مهرماه سال 92 ازساعت 8 تا 12 آماده ارائه خدمات به عموم شهروندان است.
باصری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 در دهه ولایت افزود: برگزاری تور گردشگری زیارتی، بی بی شهربانو، امامزاده صالح(ع)، برگزاری تور گردشگری اماکن تفریحی و تفرجگاهی، اعزام بانون به کلکچال، اعزام کودکان خانه های اسباب بای و خانه های کودک به بوستان ارم از اقدامات دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 است. /

برچسب ها: دهه ، ولایت ، نمایشگاه ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار