پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: کیفیت مسابقات لیگ برتر نسبت به هزینه ها پایین تر است و علاوه بر استرس ها و تنش ها برخی تیم ها فقط به فکر 3 امتیاز هستند که این مسأله نیز باعث کاهش کیفیت مسابقات می شود.

حسن عبدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: به طور کل درست است که برخی تیم ها نسبت به فصل های گذشته بازی ها و نتایج بهتری را ارائه داده اند اما لیگ برتر هنوز به آن درجه ای که باید برسد نرسیده است.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: تیم های باشگاهی ایران در لیگ سیزدهم با توجه به مسابقاتی که من مشاهده کرده ام در تمام لحظات خوب بازی نکرده اند و در هر قسمتی از بازی دقایقی قوی ظاهر می شوند و این در حد لیگ ایران نیست.

وی در خصوص تأثیر دعوت بازیکنان دورگه به تیم ملی بر بی انگیزه شدن بازیکنان داخلی اظهار داشت: به هر حال کی روش سرمربی تیم ملی است و مسئولیت تیم را به عهده دارد و دعوت بازیکنان دورگه ملاک نمی شود که بازیکنان داخلی انگیزه خود را از دست بدهند.

عبدی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکن ایرانی هر کجا که باشد و در هر تیمی که بازی کند ایرانی است و حق مسلم اوست که وقتی به تیم ملی دعوت می شود بتواند در تیم حضور پیدا کند.

بنابراین فوتبالیست های داخلی به جای بی انگیزگی باید تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند تا در لیست تیم ملی قرار بگیرند.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار