هفته سوم و چهارم لیگ دسته یک تکواندو جام نقش جهان، طی روزهای 23 و 24 مهر به میزبانی ارومیه با معرفی تیم های برتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته سوم و چهارم دور رفت نوزدهمين دوره ليگ تکواندوی دسته يك جوانان و بزرگسالان جام نقش جهان، طی روزهای 23 و 24 مهر به میزبانی هیئت تکواندوی ارومیه برگزار شد.

در هفته سوم و چهارم این مسابقات مقاومت خوزستان هفت بر یک برابر شهرداری سیرجان به پیروزی رسید، هیئت کاشان هشت بر صفر مغلوب خودران وفا شد، پالایش نفت آبادان پنج بر سه هیئت آذربایجان غربی را برد، آکادمی قهرمانان اسلامشهر 6 بر 2 مغلوب خودران وفا شد، هیئت کاشان هشت بر صفر برابر پالایش نفت آبادان مغلوب شد و مقاومت خوزستان و هیئت آذربایجان غربی به تساوی چهار به چهار رضایت دادند.

در جدول رده بندی گروه اول تیم شرکت پالایش نفت آبادان با 20 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و تیم های مقاومت خوزستان و خودران وفا با امتیاز مشابه هفت و تفاضل برد دوم و سوم هستند.

تیم آکادمی قهرمانان اسلامشهر که تا پایان هفته دوم رقابتها، صدر جدول رده بندی را در اختیار داشت، به رده چهارم سقوط کرد.

تیم های هیئت آذربایجان غربی، هیئت کاشان و باشگاه شهرداری هم سیرجان رده های پنجم تا هفتم را کسب کردند.

در گروه دوم نیز باشگاه مقاومت با 12 امتیاز در صدر جدول رده بندی ایستاده و تیم های هیئت کیش با 9 امتیاز رده دوم و هیئت قزوین با 4 امتیاز رده های دوم و سوم را در اختیار دارند.

همچنین، تیم های هیئت کرمانشاه، سریع سیستم جنوب و هیئت ملایر، به ترتیب در رده های چهارم تا ششم جدول ایستاده اند.

در این گروه هیئت کیش 6 بر 2 هیئت قزوین را برد، هیئت کرمانشاه مقابل مقاومت هشت بر صفر مغلوب شد، سریع سیستم هشت بر صفر هیئت ملایر را شکست داد، هیئت کرمانشاه با همین نتیجه برابر هیئت قزوین به برتری دست یافت، دیدار دو تیم هیئت کیش و هیئت ملایر با تساوی چهار به چهار خاتمه یافت و مقاومت هفت بر یک برابر سریع سیستم جنوب به برتری رسید.


 

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، اول ، مقاومت ، نفت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار