بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال کاله ایران بعد از شکست مقابل پاناسونیک ژاپن، محدود بودن زمان تمرین را دلیل اشتباهات فردی می داند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، نماینده ایران در بازی دوم خود تا مرز پیروزی پیش رفت اما در نهایت مغلوب حریف ژاپنی شد. عطایی در مورد شکست مقابل پاناسونیک گفت: ما در ست سوم از امتیاز 22-24 که جلو بودیم تا زمان باخت 4 اشتباه فردی انجام دادیم. این اشتباهات طبیعی است و من می بایست در تمرینات آنها را از بین می بردم اما چون زمانی برای تمرین نداشتیم از بازیکنانم توقع دور از انتظاری ندارم.

وی افزود: ما می توانستیم پیروزی باشیم اما چند اشتباه کوچک دلیل شد تا ست سوم را به حریف بدهیم و در ست بعد هم تیم جمع نشد. تیم جوان ، کم تجربه و نا هماهنگ ما مقابل تیمی بازی کرد که بازیکنانش دنیایی از تجربه بودند. همان دانته به تنهایی تیم را مدیریت می کرد و در امتیازات حساس هم امتیاز سرویس گرفت و هم توپ هایش در زمین ما خوابید. در هر صورت نمی توانم وسواس خیلی زیادی روی اشتباهات داشته باشد چون باید در تمرینات آنها را از بین می بردم و حالا که تمرینی وجود نداشته پس ...

عطایی در مورد بازی مقابل نماینده آرژانتین اظهارداشت: ما روی کاغذ هنوز شانس برای صعود داریم ولی باید نشست و دید ترنتینو مقابل بقیه تیم ها چه طور برنده می شود. اگر مقابل آنها هم با بهترین نتیجه پیروز شود و ما بتوانیم آرژانتینی ها را 3 بر صفر ببریم می توان صعود کرد.

پايان متن/مح

برچسب ها: والیبال ، کاله ، ژاپن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار