نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش تعداد اعضای شورای شهر توقعات را بیشتر و ظرفیت خدمت را بالاتر برده است و این 25 نفر باید تمام تلاش خود را برای بالابردن تراز شهر بیشتر کنند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای شهر در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید مشهد که در سالن صبا مشهد در حال برگزاری است، اظهار کرد: حضور حدود 30 میلیون زائر که یک میلیون نفر از آن ها غیر ایرانی هستند، شرایط خاصی را برای مشهد ایجاد کرده است.

پژمانفر با بیان اینکه مشهد یک شهر مهم است، ادامه داد: با توجه به مسائلی که وجود دارد باید به جوانب مختلف این شهر پرداخته شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها و نهادها باید برای مدیریت شهر پای کار باشند، اذعان کرد: انتظارات از شهر مشهد زیاد است.

وی ادامه داد: یک میلیون جمعیت در شهر مشهد حاشیه نشین هستند، بافت فرسوده پیرامون حرم نیز از ابتدای انقلاب مطرح بوده و هم اکنون نیز درگیر این مسئله هستیم که شهردار جدید باید در جهت رفع این مسائل برنامه داشته باشد.

پژمانفر خاطر نشان کرد: همچنین مسائل زیر ساختی، فرهنگی و بخش های دیگری نیز در حوزه شهرداری وجود دارد که باید به آن پرداخته شود تا شهر مشهد به موقعیت مناسبی برسد/س  

 

برچسب ها: شورای ، شهر ، تلاش ، بسیار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.