سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت: در هفته دوم مسابقات سوپر لیگ دیدار سنگینی مقابل ثامن الحجج سبزوار داریم.

زهرا علوی  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در دومین هفته از رقابتهای سوپر لیگ جمعه 26 مهر به مصاف ثامن الحجج سبزوار خواهیم رفت تیمی که اکثر بازیکنانش ملی پوش هستند و در حقیقت به مصاف تیم ملی می رویم و بازی سنگینی خواهیم داشت.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن تصریح کرد: این تیم تمام قدرت های ایران را جذب خود کرده است با این حال تیم ما هم جوان و قبراق هستند و هدفمان برد در این مسابقه است.

علوی در ادامه افزود: در هفته اول این مسابقات که هفته گذشته بود به مصاف ثامن الحجج تهران رفتیم که با اختلاف یک امتیاز ( 19- 18) حریف را شکست دادیم و اولین 2 امتیاز ی را کسب کردیم.

وی عنوان کرد: تیم بیمۀ رازی یا همان ثامن تهران تیم قدرتمندی است که سال گذشته در این رقابتها نائب قهرمان شده بود.

علوی گفت: داوری این دیدار زیاد تعریفی نداشت کوبلهایی که برای آن در نظر گرفته بودند از تهران و اصفهان بود و سوت خوبی زده نشد به نظر من باید داورها احساساتی نشوند و با انصاف قضاوت کنند.

وی عنوان کرد: داوریهای سال جاری ( لیگ 92-93) نیز جوانتر شده اند من معتقدم داوران هر چه با تجربه تر باشند بهتر سوت می زنند و اشتباهات کمتری رخ می دهد.

علوی اشاره کرد: تیم ذوب آهن از سال 71 در این مسابقات حضور دارد و طی این سالها 11 مقام قهرمانی در خور جین خود اندوخته دارد و 3 مقام نایب قهرمانی و یک عنوان سومی که در مسابقات متمرکز ( دسته یک ) دارد.

وی اضافه کرد: سال گذشته تعدادی از بازیکنان تیم به خاطر شرایط نامناسب مالی از ورزش هند بال خداحافظی کردند و 5 نفر دیگر از آنها جذب تیم های دیگر شدند.

علوی افزود: در اصل می توان گفت تمامی بازیکنان فصل گذشته را از دست دادیم اما ناامید نشدیم و فصل جدید از بهترینهای نوجوانان و جوانان ظاهر شدیم و خوشبختانه تاکنون بچه ها عملکرد خوبی از خود ارائه کردند.

وی تأکید کرد: خوشبختانه در این فصل مشکل مالی خاصی نداریم و بازیکنان با انگیزه بالایی به مصاف حریفان می روند و حتی در اولین برد در هفته نخست از سوی باشگاه پاداشی به نفرات تیم داده شد.

علوی در خصوص کم شدن تیم های سوپر لیگ گفت: متأسفانه تعداد تیم های لیگ برتر نسبت به پارسال کمتر شده است این موضوع به لیگ صدمه می زند و هرچه تعداد بازیها کمتر باشد خروجی خوبی برای تیم ملی نخواهیم  داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مشکل اصلی تیم هایی که به سوپر لیگ نیامدند مشکلات اقتصادی است و باعث می شود تیم هایی چون هرمزگان و کرمان در این رقابتها حضور پیدا نکنند.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار