برخی بازیکنان پرسپولیس پس از بازی با داماش گیلان در مصاحبه خود با رسانه ها در مجموع بازی راخوب ارزیابی کردند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران    برخی بازیکنان پرسپولیس  پس از بازی با داماش گیلان  در مصاحبه خود با رسانه ها در مجموع بازی راخوب ارزیابی کردند.
 
 
سیدجلال حسینی:اعتراض یک امر عادی است
 
 
  سیدجلال حسینی اظهار داشت:  در همه جا مربیان در کنار زمین حضور دارند و اعتراض می‌کنند. این امر طبیعی است مربی باید این کار را انجام دهد.
 
مدافع پرسپولیس در مورد صحنه‌ای که برخی معتقدند او در آفساید حضور داشته و گل به ثمر رسیده، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی افتاده باشد، البته باید کارشناسان در این باره نظر بدهند. ما باید فیلم بازی را ببینیم.
 
حسینی در مورد خوشحالی که پس از گل انجام داد، عنوان کرد: برای تیمم گلزنی کردم و این موضوع امری طبیعی است نباید خوشحالی می‌کردم؟ همه پس از گل خوشحالی می‌کنند.
 
وی در مورد فحاشی که هواداران گیلانی در مورد او انجام دادند گفت فعلا در این مورد صحبت نمی‌کنم.
 
 
 
کفشگری:  پایم به پای بازیکن داماش نخورد
 
 
 
مهرداد کفشگری در خصوص اخراجش برای دومین بار در این فصل اظهار داشت:‌ کارت اول من به هیچ عنوان درست نبود و اگر یک درصد تصمیم داور در مورد کارت زرد اولم درست باشد فوتبال را کنار می‌گذارم.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان پایم به پای بازیکن داماش نخورد اما قبول دارم در صحنه دوم کمی بی‌احتیاطی کردم با این حال زمانی که کار داشتم داور می‌توانست به من کارت ندهند خودم از این اتفاق ناراحت بودم و خدا راشکر که توانستیم ببریم.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه او یک مازندرانی است و هر دو باری که اخراج شده مقابل تیم‌های گیلانی صورت گرفته است، گفت: اصلا مازندرانی‌ها و گیلانی‌ها با هم خوب نیستند من خودم اصلا دوست نداشتم اخراج شوم و از این اتفاق ناراحت بودم.
 
 
 

خلعتبری:من هم پایم به گل باز می شود
 

خلعتبری در خصوص اینکه این روزها توپ‌هایش به گل تبدیل نمی‌شود، تصریح کرد: به این موضوع اعتقاد ندارم. بدون شک روزی توپ‌هایم وارد دروازه خواهد شد که روزش باشد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص گل سیدصالحی افزود: نمی‌توانم در خصوص آن صحنه اظهار نظر کنم که آفساید بود یا نه چون صحنه آهسته آن را ندیدم.

 

 

سیدصالحی : تا آخر فصل هنوز خیلی مانده است
 
مهدی سیدصالحی گفت:‌ به هواداران خسته‌‌نباشید می‌گویم آنها تشویق جانانه‌ای کردند و خدا را شکر توانستیم آنها را خوشحال به خانه بفرستیم. از اول توپ و میدان را در دست داشتیم و به لطف خدا با ارائه یک بازی خوب داماش را شکست دادیم.

وی در مورد گلی که به ثمر رساند و از سوی داور آفساید اعلام شد، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم در آن صحنه گل آفساید بود یا نه اما در مجموع خوب کار کردیم و اینکه داور اشتباه کرده یا نه را من نمی توانم بگویم.

مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه تیمش به رده دوم جدول صعود کرد، اظهار کرد: الان مهم نیست و آخر فصل باید جایگاهی در خور نام پرسپولیس به دست بیاوریم.
 
 
 
حمید علی عسگر :خیلی از تصمیمات نادرست داوری از روی عمد نیست
 
 
وی افزود: کار ما هنوز تمام نشده و در آینده باید به امتیازات بازی‌های خود دست یابیم. بازی‌ بسیار سختی بود. به داماش احترام می‌‌گذارم. خوشحالم امروز یکی از بهترین‌های تیم بودم. بازی برای هر دو تیم بسیار سنگین دنبال می‌شد اما توپ و میدان دست ما بود و به حق‌مان که کسب 3 امتیاز بود رسیدیم.

وی در مورد داوری گفت:‌ در برخی مواقع داور ناخودآگاه تصمیماتی می‌گیرد. این مسائل طبیعی است کمک‌داور در یک صحنه پرچم خود را بالا برد و پس از آن از این تصمیم منصرف شد که باعث تعجب ما شد. این مسائل عمدی نیست بلکه به خاطر استرس بازی است.

 
 
نوری :فعلا حساسیت روی داوری بالا رفته است
 
 
وی در مورد گل آفساید سیدمهدی سیدصالحی اظهار داشت:‌ او گل قشنگی را به ثمر رساند و فکر نمی‌کنم آفساید بوده باشد. گل حمید علی‌عسگر هم بسیار زیبا بود. در تمرینات روی ضربات ایستگاهی کار می‌کنیم و همه به خوبی این ضربات را می‌زنند. خوشحالم که او بازگشت مناسبی به ترکیب اصلی داشت.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه علی دایی در کنار زمین بسیار عصبانی بود، عنوان کرد: در دو سه صحنه داور اشتباهات مهلکی داشت. با این شرایط داوری که برای پرسپولیس به وجود آمده هواداران و کادر فنی کمی عصبانی شدند.

برچسب ها: خلعتبری ، فوتبال ، داماش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار