شمار ديگري از تروريستها در حومه دمشق، حلب ، ادلب ، حماه و حمص کشته شدند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) ؛ یک منبع نظامی به سانا گفت یگانهایی از ارتش سوریه جمعه همه اعضای چند گروه تروریستی مسلح را در ارض السقی ، مزارع ریما در حومه نبک ، رأس المعره ، جنوب شرقی بیرود ، بترا ، جنوب شرقی عدرا در ریف دمشق به هلاکت رساندند و دو قبضه خمپاره انداز تروریستها را نیز منهدم کردند.

از طرف دیگر عملیات نیروهای ارتش در نابودی تروریستها در چندین منطقه در ریف دمشق و بازگرداندن ثبات و امنیت به این مناطق ادامه دارد.نیروهای ارتش در حومه حلب نیز بامداد جمعه چندین مخفیگاه و مکانهای تجمع تروریستها را در تعدادی از مناطق منهدم کردند.

یک منبع نظامی گفت نیروهای ارتش همه اعضای چند گروه تروریستی را در سفیره ، محالج القطن ، معمل الجرارات ، جدیده ، کویرس و ‌رسم العبود و لیرمون کشته یا زخمی و مهمات و تجهیزات جنگی آنان را نیز منهدم کردند. این منبع گفت یگانهایی از ارتش حملات تروریستها را به زندان مرکزی حلب دفع کردند که به کشته و زخمی شدن بیشتر مهاجمان منجر شد. نیروهای ارتش همچنین 10 دستگاه خودروی مجهز به تیربارهای سنگین تروریستها را در حومه حلب منهدم کردند.

یک منبع نظامی گفت نیروهای ارتش با اعضای یک گروه تروریستی مسلح در حومه شهر تلکلخ در حمص که در تلاش بودند از لبنان وارد سوریه شوند درگیر شدند و تلفات سنگینی به تروریستی وارد کردند.همه اعضای چند گروه تروریستی در درگیری با نیروهای ارتش در اطراف شهر سراقب در استان ادلب کشته شدند و چندین دستگاه خودروی حامل اسلحه و مهمات آنها منهدم شد.ارتش سوریه چند تروریست را در منطقه محره در حومه شهر حماه به هلاکت رساند. تروریستها در تلاش بودند به چند موضع نظامی حمله کنند.

پس از پاکسازی مناطق الحسینیه و الذیابیه از سوی نیروهای ارتش سوریه، امروز منطقه البویضه در حومه دمشق از وجود عناصر مسلح پاکسازی شد.ارتش سوریه عملیات پاکسازی منطقه البویضه را از سمت باغستان های مجاور این منطقه آغاز کرد البته عناصر تروریست با مین گذاری، بمبگذاری و ایجاد موانع فیزیکی تلاش داشتند پیشروی ارتش سوریه را در این منطقه متوقف کنند.فرمانده عملیات پاکسازی منطقه البویضه در این باره گفت: یگان های ارتش سوریه در مدت چهل و هشت ساعت گروههای مستقر در این منطقه را محاصره کردند.

وی افزود: اجرای عملیات تاکتیکی دقیق موجب افزایش تلفات تروریست ها شد، به طوری که شماری زیادی از عناصر تروریست کشته شدند و تجهیزات و سلاح های آنها، ماسک ها، و همچنین بیمارستان صحرایی و اتاق عمل مجروحان، منهدم شد.
برچسب ها: شمار ، تروریست ، دمشق ، حلب ، ادلب ، حماه ، حمص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار