يک منبع امنيتي در ليبي اعلام کرد شهروندان خشمگين شامگاه جمعه به منزل يکي از فرماندهان سابق ستاد ارتش ليبي در شهر بنغازي در شرق اين کشور حمله کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، اين منبع که خواست نامش فاش نشود با اعلام اين خبر افزود: شماري از شهروندان خشمگين با آرپي جي به منزل "وسام بن حميد" فرمانده نيروهاي سابق دفاع ليبي در منطقه الکويفيه در ورودي شرقي شهر بنغازي حمله کردند.  

وي افزود : اين حمله در پي کشته شدن سرهنگ احمد مصطفي البرغثي مدير اداره پليس نظامي ارتش ليبي که قبيله البراغثه بن حميد را به دست داشتن در ترور وي متهم مي کنند رخ داد.
  
هشتم ژوئن گذشته نيز تظاهرکنندگان به چند مقر نيروهاي دفاع ليبي در بنغازي که زير نظر ستاد کل ارتش فعاليت مي کند و انقلابيون سابق ليبي را شامل مي شود حمله کردند که بر اثر 30 نفر از دو طرف کشته شدند.  

اين منبع افزود: پس از حمله با آرپي جي به منزل بن حميد، به طرف منزل وي تيراندازي نيز شد اما چون کسي در منزل نبود به کسي آسيب نرسيد.

افراد مسلح ناشناس سرهنگ البرغثي مدير اداره پليس نظامي ارتش ليبي را جمعه ترور کردند.  
سرهنگ عبدالله الزايدي سخنگوي دستگاه امنيتي ليبي اعلام کرد: افراد مسلح ناشناس سرهنگ احمد مصطفى البرغثي فرمانده پليس نظامي را که زير نظر فرمانده ستاد کل ارتش بود، مقابل منزلش کشتند.

وي تصريح کرد البرغثي که از ناحيه سر و سينه هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود در بيمارستان الجلاء بر اثر شدت جراحات جان سپرد.  
برچسب ها: آر پی جی ، حمله ، لیبی ، بنغازی ، benqazi ، libya
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار