رئیس اتحادیه تعمیرکنندگان و فروشندگان تلفن همراه اصفهان گفت: باید علاوه بر ستاد مبارزه با قاچاق کالا ستادی نیز به نام راه‌گشایی مجاری قانونی برای ورود کالا راه‌اندازی شود تا نظارت دقیق و صحیحی بر واردات کالا در کشور انجام گیرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران مجید ساطعی با اشاره به وضعیت بازار موبایل در اصفهان اظهار کرد: هم اکنون فقط چند شرکت اجازه واردات گوشی تلفن همراه به کشور را دارند که این اقدام ضربه سنگینی به بازار این محصول می‌زند و نوعی تحریم داخلی به حساب می‌آید.

وی افزود: وضعیت قطعات هم به گونه‌ای است که اگر گوشی تلفن همراهی دچار مشکل شود یا نیاز به قطعات یدکی داشته باشد باید گوشی به تهران ارسال و یا قطعات به تهران سفارش داده شود تا از این طریق قطعات لازم تامین گردد.  

رئیس اتحادیه تعمیرکنندگان و فروشندگان تلفن همراه اصفهان اظهار کرد: دولت باید فکری به حال واردات تلفن همراه در کشور بکند چون این روش که واردات فقط در دست عده‌ای خاص باشد به هیچ عنوان صحیح و قابل قبول نیست.

ساطعی تاکید کرد: باید علاوه بر ستاد مبارزه به قاچاق کالا ستادی نیز به نام راه‌گشایی مجاری قانونی برای ورود کالا راه اندازی شود تا نظارت دقیق و صحیحی بر واردات کالا در کشور انجام گیرد و مشکلات واردات تلفن همراه کشور نیز برطرف شود.

رئیس اتحادیه  تعمیر کنندگان و فروشندگان موبایل اصفهان با بیان این که اگر برنامه‌ریزی درستی باشد بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود، تاکید کرد: باید علاوه بر افزایش سیاست‌های حمایتی از بازار تلفن همراه، برنامه‌ریزی دقیقی برای سامان دادن به این بازار انجام شود و واردات از دست عده‌ای محدود خارج شود.
برچسب ها: اصفهان ، قاچاق ، کالا ، موبایل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.