27 مهر ماه يك روز تاريخي و به ياد ماندني براي مردم ولايي و همواره پيشگام قم مقدس محسوب مي شود...

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در این پیام آمده است:
27 مهر ماه يك روز تاريخي و به ياد ماندني براي مردم ولايي و همواره پيشگام قم مقدس محسوب مي شود. سه سال پيش در چنين روزي عطر خوش حضور ولي امر مسلمين بر فضای شهر قم ‌پیچيد و خاک این سرزمین به قدوم نورانی و مطهر فرزند پر افتخار حوزه و فقاهت و فرمانده همیشه بیدار سنگر مبارزه و جهاد و محراب و شهادت، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمي امام خامنه ای( مدظله العالي) مزين گرديد و برگ رزين ديگري بر تاريخ پر افتخار و درخشان این شهر نگاشته شد. مردمان بصير و ولايت مدار اين خطه از هفته ها قبل بي صبرانه و با همه عشق و علاقه برخاسته از شور و احساس خود، چشم به راه پیشواز رهبر مسلمانان جهان و استقبال باشكوه از نائب بر حق امام زمان (عج)، كوي و برزن اين شهر را یکپارچه غرق در شادی و سرور و نور نموده‌ و با گل واژه‌هاي ارادت و اطاعت بر دست، بيعت شورانگيز دوباره اي را با مريد و مقتدايشان بسته و خالق حماسه عظيمي شدند.

يك دهه حضور نوراني و جاودان رهبر فرزانه انقلاب اسلامي در شهر مقدس قم كه همزمان با ايام الله دهه كرامت انجام گرفت، منشاء آثار و بركات بيشماري گرديد. تصويب و اجراي صدها پروژه، همراه با تخصيص ميلياردها تومان اعتبار و تسهيلات در بخش هاي مختلف عمراني، فرهنگي، ورزشي، اجتماعي و.. از مهم ترين دستاوردهاي اين سفر بود كه موجب شد تا قطار توسعه و عمران و آباداني اين استان با آهنگ و شتاب مضاعفي رو به جلو حركت نمايد و امروز با گذشت سه سال از اين سفر، با كمال افتخار و در محضر شما مردم عزيز استان قم اعلام مي كنم كه صد در صد مصوبات اين سفر جنبه اجرايي يافته و به فضل الهي و در آينده نه چندان دور باقيمانده پروژه هاي در دست اجر نيز تكميل و مورد بهره برداري قرار خواهند گرفت.

اينجانب ضمن گراميداشت سومين سالگرد اين سفر شكوهمند و تبريك خجسته اعياد بزرگ قربان و غدير، از درگاه ايزد منان، عزت، اقتدار و سربلندي روزافزون نظام مقدس جمهوري اسلامي در سايه سار ولايت و سلامتي و طول عمر رهبري عزيز را آرزومندم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.