امام جمعه بیجار گفت: عوامل ضدانقلاب نوکر حلقه به گوش استکبار هستند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام علی مرادی امروز در بیجار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی خصوصا 6 شهید سپاه پاسداران بانه که در درگیری با ضدانقلاب به شهادت رسیدند اظهار کرد: دشمن باید آگاه باشد که با به شهادت رساندن جوانان و رزمندگان ایران اسلامی نه تنها راه به جایی نمی‌برد بلکه موجبات تنفر جهانیان از خود را فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه روحیه شهادت‌طلبی جوانان ایرانی همواره موجب شکست و ناکامی دشمن است بیان کرد: این ترورها و به شهادت رساندن رزمندگان مخلص ایران نشان از ضعف و ترس استکبار از ایران است.

خطیب جمعه بیجار با بیان اینکه استکبار جهانی دشمن دیرینه اسلام است گفت: استکبار جهانی در صدر آنها آمریکا و اسرائیل برای آسیب‌ زدن به امنیت داخل کشور از هر فرصتی استفاده کرده و سعی در ناامن جلوه‌دادن کشور عزیزمان را دارد.

مرادی تصریح کرد: با توجه به اینکه کشور ایران اسلامی نسبت به کشورهای منطقه و جهان از امنیت پایدار و مقبولیت جهانی برخوردار است دشمن قصد در ناامن جلوه‌دادن کشور را دارد.

وی ادامه داد: کشور ایران اسلامی به برکت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، رشادت‌های مردان و زنان ایرانی خصوصا جوانان و رشادت و شهادت‌طلبی رزمندگان همواره ایمن خواهد ماند.

امام جمعه بیجار با بیان اینکه به شهادت رساندن پاسداران دلیر در کشور توسط دشمن نشانگر ناامنی در کشور نیست خاطرنشان کرد: دشمن با اینگونه اقدامات قصد در براندازی حکومت اسلامی و خدشه‌دار شدن اسلام و ایران و انقلاب را دارد که با دلاورمردی و غیرت رزمندگان ایران اسلامی این آرزو را به گور خواهد برد.

مرادی شهادت مظلومانه 6 تن از پاسداران رشید انقلاب اسلامی را در بانه توسط عوامل ضدانقلاب نشان از درماندگی دشمن در مقابل دلاورمردی ایرانیان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه شهادت از آموزه‌های دینی در کشور اسلامی ایران است گفت: هر چند از به شهادت رسیدن پاسداران دلاور متأثر هستیم امابا این عمل فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثار در جامعه ترویج می‌یابد.

به گفته خطیب جمعه بیجار، فرهنگ شهادت‌طلبی تا زمانی که در کشور هست پیروزی‌های ما اضافه شده و برای ما درس عبرت و الگویی خواهد بود.

مرادی اذعان کرد: نیروهای رزمنده سپاه در پاسخ به این عمل ناشایست و غیرانسانی ضدانقلاب ساکت نخواهند نشست و آن‌ها را به سزای اعمالشان می‌رسانند.

وی با بیان اینکه جوانان در مقابله جنگ نرم و هجمه‌های فرهنگی که توسط استکبار به راه افتاده است با اگاهی کامل و الگوپذیری از شهدا و ادامه راه و در پیش گرفته اهداف و آرمان‌های آنان دشمن را از رسیدن به هدفش که براندازی اسلام و کم‌رنگ کردن ارزش‌های آن است ناکام خواهد کرد.

امام جمعه در پایان بیجار گفت: دشمن از آگاهی جوانان و هوشیاری و رشادت‌های رزمندگان ایران اسلامی  به هراس آمده و احساس خطر می‌کند و راهی نیافته جز به شهادت رساندن رزمندگان که این امر آنه‌ا نه تنها به روحیه جوانان لطمه‌ای وارد نکرده بلکه آنان در مقابل دشمن و استکبار هوشیارتر  و تنفرشان نسبت به استکبار افزون‌تر شده است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.