مدیر کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان گفت: دوره آموزشی سیستم های جدید مبادله پیام های هوانوردی با حضور تعدادی از پرسنل فرودگاه های بیرجند، شهرکرد، کرمان و سیستان و بلوچستان در فرودگاه بین المللی زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ، حسن اعرابی مقدم اظهار کرد: در این دوره آموزشی تعداد 10 نفر از کارشناسان فرودگاه های منتخب آموزش هاي لازم در خصوص سيستم هاي جديد مبادله پيام هاي هوانوردي را فرا گرفته و در پایان دوره گواهينامه مهارت آموزی دریافت می کنند.

وی افزود: هدف از برگزاري دورهاي فوق افزايش دانش پرسنل شبكه پيام هاي هوانوردي در زمان نصب و راه اندازي سيستم هاي جديد و بستر های ارتباطي است.

اعرابی تاکید کرد: ارتقای شاخص های مهارتی و آموزشی کاربران سیستم های هوانوردی علاوه بركاهش هزينه ها و حفظ سلامتي پرواز در هنگام نصب و انتقال از سيستم هاي قديم به جديد نقش مهم و ویژه ای دارد.

مدیر کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان ادامه داد: تمام تلاش شركت فرودگاه هاي كشور در راستای افزايش ايمني پرواز و داشتن عملياتي منظم و ايمن در نشست و برخاست پروازها متمرکز شده است و لذا برگزاری این دوره های آموزشی نقش مهمی در دستیابی به این اهداف دارد.

گفتنی است ،این دوره آموزشی از 20 مهرماه سال جاری آغاز و به مدت 13 روز ادامه خواهد داشت. ش ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.