رئيس كميته انضباطي فدراسيون و هيئت جودو تهران گفت: از نظر من حكم محروميت حامد ملك محمدي كه در جلسه كميته انضباطي مطرح شد هنوز قابل اجراست.

 
ايرج اكبرلو در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در پاسخ به اين پرسش كه ‌آيا مي‌توان حكم محروميت‌ حامد ملك محمدي را در يك جلسه خودماني بخشيد يا خير بيان كرد: من از اين جلسه خودماني هيچ اطلاعي ندارم و نمي‌دانم دقيقا چه زماني  همچنين جلسه اي در هيئت تهران برگزار شده است اما حكم محروميت 6 ماهه ملك محمدي در جلسه كميته انضباطي امضا شده است و از نظر من هنوز هم قابل اجراست و بخشيده نشده است.
وي اضافه كرد: جلسه اي كه هيئت تهران برگزار كرده است جزو اختيارات قانوني آنها بوده و رئيس هيات مجاز است در راستاي جلب رضايت شخصي رايزني كند تا بين جامعه جودو دوستي ايجاد كند اما از نظر حقوقي رايي كه در جلسه كميته انضباطي به امضا رسيده است فكر مي‌كنم هنوز حق فرد شاكي محفوظ است.
اكبرلو در خصوص بخش قضايي حاكم گفت: حكم دو بخش دارد بخش شخصي و بخش قضايي، فرد شاكي مي‌تواند و اختيار قانوني آن را دارد كه با مراجعه به دادسرا پيگير حقوق خود باشد و در اين صورت اگر سازشي قرار است صورت بگيرد و حكم برائت آن بايد در همان مراجع قضايي باشد زيرا مرجع قضايي با شكايت يك شخص وارد عمل شده و با رضايت همان شخص به پايان خواهد رسيد.
برچسب ها: کمیته ، اکبرلو ، امضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار