سرگرد امیری امروز صبح از دستگیری یک سارق کش رو ک اقدام به سرقت از یکی از کارکنان بیمارستان رازی کرده بود خبر داد و افزود: متهم توسط ماموران حراست دستگیر و تحویل پلیس شد.

سرگرد حسین امیری رئیس کلانتری 173 امین آباد امروز صبح در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ به تشریح جزئیات خبر فوق پرداخت.

به گفته وی عصر روز گذشته جمعه بیست و ششم مهر ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ خبری تحت عنوان حضور سارق کش رو در بیمارستان رازی به کلانتری 173 امین آباد مخابره شد و به سرعت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران بلافاصله به محل اعزام و مشاهده کردند که زن جوانی سراسیمه به آنها مراجعه کرد و خود را " شیدا" و یکی از کارکنان بیمارستان معرفی کرد و به ماموران گفت: دقایقی پیش فردی به بهانه پرسیدن سوالی وارد اتاق کارم شد و بعداز پرسیدن چند سوال از اتاق خارج شد.

شاکی ادامه داد: دقایقی بعد متوجه شدم تلفن همراهم را که روی میز گذاشته بودم به سرقت رفته است که بلافاصله به اطلاع حراست بیمارستان رساندم که ماموران حراست با گرفتن مشخصات سارق دقایقی بعد او را هنگام خروج از بیمارستان دستگیر کردند.

کلانتر 173 امین آباد عنوان داشت: در بازجویی های ابتدایی ماموران از متهم که " فرهاد " نام داشت مشخص شد وی سابقه دار است و چندین مرتبه به اتهام سرقت و زورگیری بازداشت شده است همچنین در بازرسی از وی تلفن همراه شاکی کشف شد.

امیری در خاتمه تصریح کرد: ماموران متهم را به همراه اموال مکشوفه و شاکی برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مقام ، ماموران ، حراست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار