نمایش "مضحکه دزدها"که به کارگردانی هادی عامل هاشمی در تماشاخانه سنگلج درحال اجراست، در پایان هفته گذشته پذیرای گلاب آدینه، شیرین بینا، اردلان شجاع کاوه و تعداد دیگر از هنرمندان شاخص تئاتر کشورمان شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، "مضحکه دزدها" در روزهای پایانی هفته گذشته علاوه بر پذیرایی از تماشاگران و مخاطبان تماشاخانه سنگلج، میزبان هنرمندان دیگری چون الیزا اورامی، زهرا صبری، سینا رازانی، افشین خورشید باختری، شیرین بزرگمهر، فرشاد منظوفی نیا و امیر پوریا منتقد سینما نیز شد.

نمایش "مضحکه دزدها" روایتگر داستان سه دزد سابقه دار است که برای خلاص شدن از دست ماموران نظمیه تصمیم می گیرند به لباس بازیگران تقلید درآیند و وارد منزل بیوه سردار مفخم شوند. همین امر موجب اتفاقاتی می شود که داستان نمایش را شکل می دهد.

در این نمایش بازیگرانی چون علی عامل هاشمی در نقش نوروز، حمید رحیمی در نقش کال تپل، محمد صمدی در نقش فرخ، الهه شه پرست در نقش شیرین، سینا کرمی در نقش نفله، ارسطو خوش رزم در نقش جارچی، لبخند بدیعی در نقش تاج الملوک و محمدرضا ایمانیان در نقش میرزا مفخم ایفای نقش دارند.

در این نمایش، هدایت هاشمی به عنوان تهیه کننده، علی عامل هاشمی و محمدرضا ایمانیان دستیاران کارگردان، هادی عامل و رضا شاپورزاده طراحان صحنه، پگاه ترکی طراح لباس و هادی عامل و آرش عزیزی به عنوان آهنگسازان نمایش حضور دارند و وحید میثاقی طراح و مجری تصاویر صحنه و طراح پوستر و بروشور نمایش است.

در این اثر نمایشی، به عنوان تازه ترین کار هادی عامل، امیر خدامی عکاس نمایش، نیما اقلیما سازنده تیزر، رامین تقی زاده مدیر صحنه، بهزاد رحمانی منشی صحنه، گلنار اکبری مدیر اجرا، محمدحسین محمدی و ایمان نوروزی دستیاران صحنه، فرشته قاسم پور هماهنگی گیشه و امور مالی، علی صالحی مدیر هماهنگی و برنامه ریزی، هادی آموزگار مجری طرح، مهدی سربازی روابط عمومی و تبلیغات، الهه حاجی زاده مشاور رسانه ای و محمدرضا ایمانیان مسئول تبلیغات مجازی نمایش اند.

علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند تا 11 آبان ماه هر روز ساعت 19:30  و پنجشنبه ها و جمعه ها در دو نوبت 17:30 و 19:30 با مراجعه به تماشاخانه سنگلج به نشانی پایین تر از میدان حسن آباد، ضلع جنوبی پارک شهر، خیابان بهشت به تماشای این نمایش بنشینند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.