مدیر کانال ندای اسلام رادیو معارف گفت: کانال ندای اسلام (رادیو معارف انگلیسی) به مناسبت عید سعید غدیر برنامه‌های مختلفی را آماده کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سیدحامد حسینیان بیان کرد: به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر بزرگترین عید اسلامی نزد مسلمانان، کانال ندای اسلام نیز برنامه‌های متنوع و جذابی را فراهم کرده است.

وی بیان کرد: در برنامه چشمه حقیقت Spring of Truth سخنان امام خمینی(ره) در ارتباط با موضوع غدیر و غفلت مسلمانان در این زمینه برای شنوندگان پخش و ترجمه می‌شود. این برنامه پنج دقیقه بوده و ساعت 8 و 30 از کانال ندای اسلام پخش می‌شود.

مدیر بخش انگلیسی رادیو معارف افزود: ویژه برنامه عید غدیر با هدف پاسخگویی به شبهات غدیر برای مدت 30 دقیقه در این روز پخش خواهد شد. در این ویژه برنامه حجت الاسلام آقا محمدی از کارشناسان و مبلغین به شبهاتی از قبیل سند تاریخی واقعه غدیر،‌ مولا در کلام پیامبر به معنای ولی و سرپرست و نه دوست، بیعت مسلمانان با امام علی (ع) و... پاسخ می‌دهد. این برنامه نیز در روز عید غدیر و از ساعت 11 برای مدت 30 دقیقه پخش می‌شود.

حسینیان همچنین اضافه کرد: سخنان آیت‌الله خوشوقت در ارتباط با اهمیت غدیر و جایگاه آن نزد مسلمانان نیز در برنامه گزیده سخنان علماء Ulemas' Speech برای شنوندگان پخش و ترجمه می‌شود.

به گفته مدیر کانال ندای اسلام همچنین اعمال وارده برای روز عید غدیر به همراه روایاتی در اهمیت این واقعه در فواصل برنامه‌ها برای شنوندگان پخش خواهد شد./س

برچسب ها: قم ، پخش ، ویژه ، برنامه ، غدیر ، رادیو ، معارف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.