سرمربی تیم بسکتبال افرا خلیج فارس یادآوری می کند که شاید تغییرنام باشگاه از نیاوران به خلیج فارس باعث شده سوابق این باشگاه و حضورش در دسته های پایین تر فراموش شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بعد از ذکر این نکته که تیم افرا خلیج فارس بدون سابقه قبلی و با موافقت فدراسیون وارد لیگ بسکتبال شد. حسن نگهداری، سرمربی تیم یادآوری می کند: تیم افرا پیش از این با نام نیاوران در زیرگروه، دسته 2 و دسته اول حضور داشته اما سال قبل برای مطرح کردن نام خلیج فارس این تغییرنام صورت گرفت از آن زمان با نام افرا خلیج فارس به کار خود ادامه دادیم.

وی با تأیید ورود ادواردو سونسکا بازیکن اسپانیایی تیم به تهران تا پایان هفته جاری تأکید کرد: حسین رحمتی، رسول مظفری، سعید باقری، حامد بیگی، بنیل کوچویی، ایمان پاریاب و نوید فراهانی بازیکنانی هستند که تا به حال جذب کرده ایم.

نام صالح فروتن و وحید دلیرزهان بازیکنان تیم دانشگاه آزاد در حالی به عنوان بازیکنان جدید افرا مطرح می شود که تمام بازیکنان دانشگاه قرارداد 2 ساله دارند. نگهداری با اشاره به توافقی بودن سال دوم قرارداد این بازیکنان توضیح داد: ما به باشگاههای دیگر احترام می گذاریم و به دانشگاه آزاد هم برای این 2 بازیکن نامه فرستادیم. وقتی این بازیکنان علاقمند به جدایی هستند باشگاه هم باید همکاری لازم را انجام دهد. بازیکنان جوان سرمایه بسکتبال هستند و نباید رها شوند. این نفرات باید به باشگاههایی بروند که استفاده خوبی از آنها شود.البته همچنان به مذاکره و توافق با باشگاه های دیگر اعتقاد داریم و از آن سو هم از مسئولان دانشگاه و شخص دادکان می خواهیم که در این انتقال کمک کنند البته حتی کمیته انضباطی هم به این بازیکنان گفته که مشکلی برای حضورشان در افرا نیست و آزادند.

سرمربی افرا در مورد اهداف این تیم تأکید کرد: ابتدا به دنبال کمک به بسکتبال با رشد دادن بازیکنان هستیم و بعد از آن دنبال نشان دادن بازیهای خوب با حفظ اصول باشگاهداری خواهیم بود.

وی ادامه داد: این که مرحله پلی آف لیگ با 2 گروه چهار تیمی برگزار شود برنامه خوبی است که در صورت افت یک تیم، حذف کامل از گردونه مسابقات اتفاق نمی افتد ما هم در صورت سازماندهی خوب تاکتیکی و تکنیکی بازیکنان، در نهایت به رتبه خوبی می رسیم. از طرفی خوشحالیم که استانداردهای جهانی را رعایت کرده و با سپردن کار بدنسازی و تمرینات به مربیان خوب، من تنها به کار هدایت تیم می پردازم.

پايان متن/مح
برچسب ها: بسکتبال ، خلیج فارس ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار