رقابتهای پرش با اسب سوارکاری قهرمانی کشور روز گذشته در نوروز آباد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: فدراسیون سوارکاری در ادامه برنامه های اجرائی خود در امر مسابقات این رشته ورزشی، رقابتهای پرش با اسب قهرمانی کشور را در رده ی سنی بزرگسالان طی روزهای 26-24-22 مهر در مجموعه سوارکاری نوروز آباد برگزار کرد که طی آن مجید شریفی سوارکار با سابقه کشور با اسب یوتو از تهران و در مدت زمان 63/32 ثانیه و خطای 4/74 در فینال قهرمان شد.

در ادامه گزارش آمده است: در رده های بعدی علیرضا بختیاری با اسب کوجاک لبروا با  8 خطا و مدت زمان 62/43 از همدان دوم شد و عباسی قدیری با اسب کوایت ریور از تهران با 9/17 خطا و مدت زمان 58/13 از  تهران سوم شد.

در ادامه گزارش آمده است ، مازیار جمشید خانی از سوارکاران خوب کشورمان نیز با اسب الیتا از تهران و بدون خطا و مدت زمان 62/59 چهارم شد و داوود رضائی دیگر سوار کار به نام کشورمان از تهران وبا اسب سوزی اچ ال با 4 خطا و 34/64 پنجم شد .

براساس این گزارش ، در ادامه مسابقات و راندوم مجتبی مکاری نژاد با اسب کلدپی با 4 خطا و 71/60 ثانیه ششم شد و ابوالفضل ملک لو با اسب آردن با6 خطا و 30/59 ثانیه هفتم شد.

در پایان گزارش خاطرنشان می شود ، رقابت های پرش با اسب طرفداران زیادی در کشور دارد فدراسیون سوار کاری در صدد تشکیل تیم ملی این رشته است تا در صورت رفع موانع قرنطینه ملی پوشان بتوانند در مسابقات خارجی نیز حضور پیدا کنند.


برچسب ها: مسابقات ، پرش ، اسب سواری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار