دوره آموزشی آشنایی با کتابداری و شیوه های جذب مخاطب و ارایه خدمات تخصصی به کتابخوانان حرفه‌ای با حضور کتابداران سراسر استان در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ؛ مدیر نهاد کتابخانه‌های سیستان و بلوچستان گفت:هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی ارتقای شاخص های تکریم ارباب رجوع و ارایه خدمات تخصصی به کتابخوانان و متقاضیان است.

وی با بیان اینکه تعداد 110 کتابدار در سطح استان مشغول به فعالیت هستند افزود: تمامی این کتابداران باید دوره های آموزشی آشنایی با کتابداری و منشور اخلاقی و از همه مهمتر نحوه برخورد با ارباب رجوع را آموزش ببینند.

اسفندیار زیدآبادی عناوین مورد تدریس در این دوره آموزشی را جذب فراگیر مخاطب، کودکان و نوجوانان، کتابخوانان عمومی، استان شناسی، مخاطبان کتاب نخوان و همچنین روخوانی و تجوید قرآن کریم برشمرد.

زیدآبادی مدت زمان این دوره آموزشی را 3 روز عنوان کرد و گفت: در پایان این دوره با برپایی آزمون نهایی به قبول شدگان در آزمون گواهینامه رسمی اعطا می شود.

وی افزود: با توجه به ارایه خدمات تخصصی و یارانه ای در کتابخانه های استان در همین راستا نسبت به آموزش تمامی کتابداران در رشته آی.سی.دی‌.ال اقداماتی انجام شده است. ش ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.