سخنگوی هیئت مدیره تیم تراکتورسازی گفت: موضوع استعفای زینی زاده فقط یک تهدید است و اگر هم به شکل جدی مطرح شود ما با آن مخالفت می کنیم.

دلفکار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تلفنی با زینی زاده صحبت کردم و او را مجاب کردم اجازه دهد موضوع را از طریق مجاری قانونی پیگیری کنیم بالاخره مراجع بالاتر از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش وجود دارند و می توان از طریق آنها به موضوع رسیدگی کرد.

وی با اشاره به اینکه در خصوص استعفای مدیرعامل قبلی، همچنین صحبت هایی مطرح می کرد افزود: وضعیت این دو مدیرعامل با هم فرق دارد زینی زاده حرفش رفتن نیست بلکه به این شکل می خواهد اعتراضش را نشان دهد در اصل ما نمی خواهیم او استعفا دهد زمانی که رسماً اعلام کند مخالفت می کنیم.

این عضو هیئت مدیره در مورد موضوع کناره گیری تیم از لیگ نیز گفت: انصرافی در کار نیست ما هواداران مشتاقی داریم و به خاطر آنها در لیگ می مانیم چراکه نمی خواهیم آنها را آزرده خاطر کنیم هدفمان هم استفاده از قدرت هوادارانمان نیست بلکه همواره سعی داریم آنها را آرام کنیم چون آتش آنها از ما تندتر است.

وی در مورد بحث داوری و اتهاماتی که به داوران زدند افزود: خیلی به جزئیات ورود نمی کنم، اجازه دادیم زینی زاده به این موضوع رسیدگی کند و ما از کانال مدیرعامل در جریان امور قرار بگیریم. انصافاً در صحنه پنالتی در حق تیم ظلم شد با این حال هواداران ما سکوت کردند، بطری پرت شد، صندلی شکست، در حالیکه در دیگر استادیوم ها صندلی می شکنند و محروم نمی شوند.

پايان متن/آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۲:۴۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
آقای محترم پس شما چکاره هستید؟ توی روز روشن حق تراختور را میخورند حالا شما داری امر به معروف میکنی؟ هیئت مدیره از مدیرعامل حمایت کنید این ننگ را قبول نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
کدوم قانون؟؟؟همون که دو ساله قهرمانی رو میگیره....... دلت خوشه
آخرین اخبار