صاحبان مراکز صنعتی که در سطح محدوده مستقر هستند در حوادث غیر مترقبه با شهرداری منطقه 9 همکاری می کنند.

به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ ضرورت استفاده از امکانات بهینه در سطح منطقه با مشارکت صاحبان صنایع  در مواقع بحرانی و اتفاقات غیر مترقبه  به حداکثر خدمات رسانی و حداقل رساندن خسارتهای مالی  و جانی می انجامد.

بنابراین گزارش، عباس خسروی مدیر ستاد بحران منطقه 9 اعلام کرد:  استفاده بهینه از  امکانات صنایع  شرکتهای مستقر در محدوده منطقه شامل نیروی انسانی شاغل، مکان و فضای شرکتها و همفکری جهت جلوگیری از حوادث بحران  زا عامل مهمی در تدارک و پشتیبانی از اقدامات مورد نیاز  در مدیریت بحران می باشد.

 وی با تاکید بر آموزشهای عام المنضعه از قبیل ایمنی، آتش نشانی و سایر آموزشهای مورد نیاز در پیشگیری از عوامل بحران زا به پرسنل شاغل در مراکز صنعتی گفت: آموزش محور اساسی مشارکتهای مردمی در همکاری و کنترل حوادث غیر مترقبه است.

در ادامه مدیر بحران منطقه با اشاره به استفاده بهینه از امکانات موجود در مراکز صنعتی کارگاهی سطح محدوده  افزود: استفاده از فضای محیطی و سایر امکانات ابزاری از دستاوردهای این توافقنامه که منجر به سرعت عمل و افزایش حجم عملکرد خدمات رسانی به آسیب دیدگان می شود.

عباس خسروی در پایان مشارکت بخش خصوصی را موجب توانمندی مدیریت به هنگام وقوع حوادث غیر مترقبه دانست و تصریح کرد: همکاریهای بین بخشی به محفوظه ماندن مراکز سرمایه ای و اشتغال مولد مستقر در سطح محدوده 9 کمک موثر می کند.

برچسب ها: صنعتی ، مستقر ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار