اصفهان/

موفقیت شرکت دانش بنیان نانو واحد صنعت پرشیا درکسب جایزه برتر انجمن پارک¬های علمی و فناوری آسیا

شركت نانو واحد صنعت پرشیا به عنوان نماینده شركت¬هاي دانش بنیان مستقر در پارك علم و فناوري استان اصفهان- شيخ بهايي، شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان، موفق به کسب جایزه برتر از انجمن پارک¬های علمی و فناوری آسیا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبنابراعلام روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ،در هشتمین جشنواره ASPA AWARD؛ شركت دانش بنيان نانو واحد صنعت پرشیا با ارایه فناوری "نانو بیورآکتور برای تصفیه ضایعات کشاورزی و تولید کمپوست و کود مایع بایوجمی" جایزه Excellence prize ASPA سال 2013 را به همراه تقدیرنامه ویژه به خود اختصاص داد.

مراسم اعطای جایزه "ASPA" هرساله از سوی انجمن بین الملی پارک­های علمی آسیا میان شرکت­ها و موسسات مستقر در پارک­های علم و فناوری عضو این انجمن با هدف تشویق شرکت­های دانش بنیان و فن آفرين جهت دستیابی به روحیه تجاری سازی دستاوردهای فناورانه، ایجاد فرصت­های مناسب در راستای یافتن شریک تجاری و معرفی مدل­های شرکت­های موفق برگزار می­ شود.

شرکت دانش بنیان نانو واحد صنعت پرشیا در سال 1388 فعالیت خود را در زمینه نانو فناوری در مرکز رشد شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان آغاز کرد و با هدف تولید نانو مواد و فراورده­های پایه، به ارایه فناوری و تولید نانو کمپوزیت­ها، محلول­هایی بر پایه نانو ذرات و پوشش­های چند منظوره­ی نانو کمپوزیتی می­ پردازد.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در طول هشت دوره برگزاری این جشنواره، در هفت دوره مختلف آن موفق به کسب عناوین برتر شده است./ب

برچسب ها: اصفهان ، نانو ، واحد ، صنعت ، پرشیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.