ملی پوشان نوجوان و جوان تیروکمان برای اولین بار از 23 تا 29 مهر حضور در مسابقات جهانی را تجربه کرده و بهترین نتیجه آنها نیز مربوط به تیم میکس کامپوند جوانان بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نوجوانان و جوانان تیروکمان برای اولین بار از سال گذشته به طور رسمی در قالب تیم ملی شروع به کار کرده و بعد از مدتی آماده سازی از 23 مهر در اولین حضور جهانی خود در چین وارد رقابت با حریفان شدند.

نتایج بازیکنان ایران در این مسابقات به شرح زیر است:

در بخش کامپوند انفرادی پسران نوجوان، رضا وکیلی در مرحله اول حذفی با نتیجه 142 بر 141 سیمون بارادل از ایتالیا را شکست داد، در دور بعدی (مرحله یک شانزدهم نهایی) در مقابل خاراکف از روسیه شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.
 
سارا وصفی فرد در ریکرو انفرادی نوجوانان دختر در مرحله یک چهل و هشتم نهایی،  با نتیجه 7 بر یک مسابقه را به ورزشکاری از دانمارک واگذار کرد.
 
در مرحله یک بیست و چهارم نهایی کامپوند پسران جوان، وحید غنچی با امتیاز 144 بر 138 پیتر سیجیل از دانمارک را شکست داد و در دور بعد مقابل حریفی از کشور هلند شکست خورد.
 
کامپوند انفرادی دختران جوان نیز در مرحله حذفی با شکست 128 بر 127 عالمه سادات هاشم پور مقابل حریف هنگ کنگی پی گیری شد.
 
در بخش ریکرو انفرادی جوانان پسر آرش خلیل نژاد در مرحله یک چهل و هشتم نهایی،  با نتیجه 6 بر صفر مسابقه را به ورزشکاری از کشور ایتالیا واگذار کرد.
 
 ملیکا عبدالکریمی که سابقه بازی در تیم بزرگسالان را هم دارد در مرحله حذفی ریکرو دختران جوان با غلبه بر ورزشکارانی از مغولستان و هلند به مرحله یک شانزدهم نهایی راه پیدا کرد ولی در این مرحله، مسابقه را با نتیجه 7 بر 3 به حریفی از چین واگذار کرد و از دور رقابتها حذف شد.
 
اما بهترین نتیجه تیم ایران مربوط به تیم میکس کامپوند جوانان متشکل از وحید غنچی و عالمه سادات هاشم پور می شد که تا در دور یک هشتم نهایی پیش رفت و در این مرحله با امتیاز 152 بر 140مغلوب تیم ملی کلمبیا شد و حذف شد.

پايان متن/آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار