عضو جبهه پایداری گفت: روایت و نقل قول از بزرگان باید راویان چندگانه داشته باشد؛ روايتي كه از سوي يك نفر باشد، ضعيف تلقي شده بویژه اگر با گفتارهای تاریخی دیگر ايشان هم تضاد داشته باشد، در آن صورت باید آن را به دیوار کوبید.

"محمد سلیمانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نطق پيش از دستور رئيس مجلس شوراي اسلامي در روز گذشته مبني بر اينكه "نقل خاطراتي از امام درباره رابطه با آمریکا اين فضای غلط را به دیگران القا مي‌كند كه نوعي دلدادگی و ذوق‌زدگی در  ارتباط با غرب بویژه آمریکا، در نهان سیاست‌ورزان کشور مطرح است" اظهار داشت: سخنان علي لاريجاني، منطقی، علمی و به جا بود.   
 
وی با بیان اینکه بزرگ‌مردی چون امام(ره) در دنیا شناخته‌ شده بوده و باعث تحول تاريخ بشريت در قرن بیستم شده است، ادامه داد: حرکتی که امام راحل انجام دادند اکنون سرمشق بسیاری از ملل قرار گرفته چرا که محور امام(ره) مبارزه با استکبار بویژه آمریکا بوده است.   
 
سلیمانی اضافه کرد: کسانی که خاطراتی را منسوب به امام (ره) مي‌دانند، ظلم و جفا در حق امام شهیدان كرده‌اند و اگر  نقل قولشان با مشی امام(ره) تضاد داشته باشد كه ديگر کذب محض است.   
 
عضو جبهه پایداری با بیان اینکه هر انسان آزاده‌ای می‌داند، مشی، تفکر و اندیشه امام(ره) مبارزه با استکبار بوده و در زمان حیات ایشان مواضع‌شان شفاف بوده است، تصریح کرد: دلیل اصلی محبوبیت امام خمینی (ره) در جهان و بین مردم ایران این بود که ایشان همه چیز را با مردم در میان مي‌گذاشتند و موردی از ديد مردم پنهان نبود.

وي افزود: امام راحل در وصیت‌نامه خودشان قید کردند اکنون که زنده‌ام برخی مطالب را به من منسوب می‌کنند و ممکن است در آینده نیز اين مقوله تكرار شود، بنابراین هر گفته‌ای از من باید در صدا، تصویر و نوشته من وجود داشته باشد.   
 
سليماني اضافه کرد: روایت و نقل قول از بزرگان باید راویان چندگانه داشته باشد؛ روايتي كه از سوي يك نفر باشد ضعيف تلقي شده بویژه اگر با گفتارهای تاریخی دیگر ايشان هم تضاد داشته باشد که در آن صورت باید آن را به دیوار کوبید.   
 
عضو جبهه پایداری با بیان اینکه بیان سخنانی که از ذات و اندیشه امام(ره) فاصله داشته و به آن ضربه بزند دشمن را شاد می‌کند، خاطرنشان کرد:‌ مبارزه امام(ره) با استکبار جهانی بویژه راس آن آمریکا، در هویت و سخنان ایشان کاملا واضح است و همه باید با عقل و منطق به آن گردن نهند نه اينكه سبب شادي و  كف و صوت دشمنان شوند.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۵۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
حکومت با کفر می ماند و با ظلم نمی ماند .علی(ع)
آخرین اخبار