"كلاه قرمزي" براي گذشت از مرزها از شهرداري درخواست كمك كرد.

حميد مدرسي تهيه كننده مجموعه "كلاه قرمزي" در گفتگو با خبرنگار سينما باشگاه خبرنگاران، گفت: با نيت آنكه عروسك كلاه قرمزي در داخل ايران توسط كارگردان ايراني ساخته شود كار را شروع كرديم.

وي ادامه داد: كشوري مانند چين كه تمامي صنعت ها را در دست گرفته و در حوزه اسباب بازي نيز حرف اول را در دنيا مي زند، ما سعي كرديم از اين موضوع در داخل جلوگيري كنيم و كلاه قرمزي را هم با توجه به محبوبيتش در كشورمان توليد كنيم.

مدرسي با اشاره به جمع آوري اطلاعات و تجربيات اظهار داشت: با استفاده از تجربيات و كمك از دوستان و با وجود خطاها توانستيم عروسك كلاه قرمزي را دركارگاه هاي داخلي توليد كنيم.

وي كلاه قرمزي را به دليل فيلم هاي سينمايي اش و برنامه هاي نوروزي، پرمخاطب ترين عروسك در ايران خواند و افزود: علاوه بر اينكه نسل قديم ارتباط بسيار خوبي با اين عروسك داشتند، نسل جديد هم رابطه زيادي با آن برقرار كردند و حتي بجز كلاه قرمزي شخصيت هاي همراه او نيز مورد استقبال قرار گرفته است.

مدرسي تصريح كرد: هنوز به توليد انبوه نرسيديم و توليد آن كارگاهي بوده، اما سال ديگر قرار است در لوازم التحرير و سبد كالا از عكس هاي كلاه قرمزي نيز استفاده كنيم.

وي از شهرداري درخواست كمك كرد و گفت: چنانچه ارگاني همچون شهرداري به ما كمك كند، عروسك كلاه قرمزي مي تواند پايش را از مرزها بيرون گذارد.

مدرسي خاطرنشان كرد: من تنهايي نمي توانم وزنه سنگيني را بلند كنم اما خوشبختانه مدير سيما و مدير كانون وعده هايي براي همكاري به ما داده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار