امام جمعه موقت تهران گفت: ما به همان اندازه که به دولت خودمان اعتماد داریم ، به قدرت های 6 گانه ی غربی به خصوص آمریکا بدبین هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ِ کرمان ، آیت الله سید احمد خاتمی در مراسم آغاز به کار نخستین همایش ملی سبک زندگی در تمدن‌سازی نوین اسلامی در کرمان با تبریک سالروز ولادت دهمین امام شیعیان ، به دستورالعملی از امام هادی (ع) برای تشکیل زندگی دینی اشاره کرد و افزود: امام هادی (ع) فرموده اند: اگر در زمانه ای زندگی کردید که خوبی ها بیشتر از بدی ها و عدالت بیشتر از جور بود اساس زندگی خود را بر خوش گمانی بگذارید ولی اگر در فضایی قرار گرفتید که جور و ستم بر خوبی غلبه دارد و فرهنگشان فرهنگ زورگویی است خوش گمانی محکوم است ، پس باید اساس را بر بدبینی گذاشت.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به صداقت نداشتن غربی ها در مذاکرات اخیر هسته ای خاطرنشان کرد: قرار بود مذاكرات اخير محرمانه باشد اما يك طرف مذاكره آمريكايي ، ريز مذاكره را با نتانياهو در ميان گذاشته و بلافاصله مطبوعات صهيونيستي آن را منتشر کردند.
آیت الله خاتمی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر نرمش قهرمانانه ، یادآور شد: منظور معظم له از این نرمش قهرمانانه ، نرمش قرآنی است که باید توجه کنیم که از موضع ذلت نباشد.

آیت الله خاتمی ، تهديد رييس مجلس شوراي اسلامي را از تهديدهاي درست و منطقی عنوان و تأکید کرد: دولت و مجلس بايد مراقب باشد كه دشمنان امتياز نگيرند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل(ره) همچنان آمریکا را دشمن می دانستند ، برخی خاطره گویی ها را از سوی برخی از افراد رد کرد و افزود: در اين ۳۵ سال پس از انقلاب تعطيل كردن و تعليق را تجربه كرديم كه نتيجه آن اين بود كه بوش ما را محور شرارت در منطقه خواند.
امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: كساني كه منتظرند مرگ بر آمريكا گفته نشود بايد ببينند کشورهایی كه با آمریکا ارتباط برقرار کرده اند اکنون وضعیتشان چطور است.

وی یادآور شد: در یک جمع بندی باید بگوییم ما کمال اعتماد را به دولت و مسئولان خودی داریم اما این به معنای آن نیست که آنها اشتباه نمی کنند اما باید بگوییم به آمریکا مطلقاً اعتماد نداریم./س


برچسب ها: آمریکا ، بدبین ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.