رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از ارائه خدمات ویژه به پروژه‌های دولتی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، امین مقومی با اشاره به تشکیل کمیسیون ویژه حمایت از سرمایه‌گذاری در نظام مهندسی قم اظهار داشت: این کمیسیون با هدف ارائه تسهیلات و خدمات در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان قم برای پروژه‌هایی با کاربری‌های خاص تشکیل شده است.

وی بیان داشت: کمیسیون حمایت از پروژه‌های دولتی در این سازمان تشکیل شده تا خدماتی خارج از روال جاری به آن پروژه‌ها ارائه شود.

مقومی همچنین با اشاره به تصویب طرح یک فوریتی اصلاح برخی از مواد قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در همین راستا کمیسیون ویژه‌ای در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم تشکیل شده تا ضمن بررسی طرح مجلس، پیشنهادات خود در خصوص مواردی که در این قانون نیازمند اصلاح است بر اساس کارشناسی سال‌های گذشته و نیازهای امروز ارائه کند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم اظهار داشت: قانون فعلی نظام مهندسی و کنترل ساختمان مربوط به 18 سال گذشته بوده و این کمیسیون ویژه که متشکل از صاحب‌نظران و کارشناسان برجسته نظام مهندسی قم است، بررسی‌های خود در زمینه اصلاح موادی از این قانون را آغاز کرده و پیشنهادات لازم را برای گنجاندن در طرح جدید ارائه خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه اعضای کمیسیون شوراها در نظام مهندسی قم معرفی و منصوب شدند، افزود: بر اساس مصوبه هیئت مدیره نظام مهندسی قم، کمیسیون شوراها در راستای برقراری ارتباط تنگاتنگ با شورای اسلامی شهر قم و همچنین شهرهای تابعه در این سازمان و با حضور مهندسان با تجربه و توانمند تشکیل شده است.

مقومی گفت: نیمی از اعضای کمیسیون شوراها، عضو هیئت مدیره نظام مهندسی قم بوده و مابقی نیز از مهندسان با تجربه و با سابقه‌کاری در عرصه مدیریت شهری هستند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم ابراز داشت: کمیسیون شوراها در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به منزله بازوی مشورتی شوراهای اسلامی شهر قم و شهرهای تابعه بوده که با ارائه مشورت‌های لازم در خصوص مباحث عمرانی و فنی در بخش‌های مختلف رسالت خود را در این زمینه ایفا می‌کند./س

برچسب ها: قم ، ارائه ، خدمات ، پروژه ، دولتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.